صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۷۶۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳
بنابر گفته مدیرکل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور آن دسته از رانندگانی که خودروی آنها به سن فرسودگی رسیده ولی شرایط نوسازی ناوگان در کشور فراهم نیست

به گزارش بولتن نیوز، مرتضی ضامنی درباره اینکه آیا با متوقف شدن فرآیند نوسازی آن دسته از خودروهایی که هنوز موفق به نوسازی نشده‌اند جریمه می شوند یا خیر؟ گفت: در مصوبه دولت در رابطه با تعیین سن فرسودگی ناوگان تاکسیرانی که حدود یکماه پیش نیز به تصویب رسید، اعلام شده است که خودروهای فرسوده مانند تاکسی که به سن 10 سال رسیده‌اند اما امکان نوسازی برای آنها در کشور فراهم نیست، اگر در سامانه نوسازی ناوگان اعلام آمادگی کنندتا زمانی که شرایط نوسازی مهیا نشده،مشمول جریمه نخواهند شد.

وی ادامه داد: اما اگر شرایط نوسازی فراهم شود ولی افراد اقدام نکنند قاعدتا مشمول جریمه خواهند شد و در هر 24ساعتی که از دوربین‌ها گذر کنند جریمه اعمال می شود.

مدیرکل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور نیز به بحث معاینه فنی خودروها اشاره کرد و گفت: هر خودرویی که از 4 سال بیشتر سن دارد باید گواهی‌ معاینه فنی را اخذ کند تا مشمول جریمه نشود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: صاحبان ، تاکسی ، فرسوده

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :