صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۷۴۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰
گزارشی از کنسرت خواننده موسیقی پاپ؛
کنسرت بابک جهانبخش روز پنج شنبه ۲۲ آذرماه در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲:۰۰ در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش بولتن نیوز، بابک جهانبخش خواننده موسیقی پاپ این روزها آماده کنسرت جدید خود در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران است.

در کنسرت جدید قطعاتی چون "پریزاد"، "دوست دارم"، "تهران"، "تو رو دوست دارم"، "خاص"، "من و بارون"، "اکسیژن"، "برف"، "تو که حساسی" و "بارون دلتنگی" برای مخاطبان اجرا می‌شود.

این خواننده کشورمان از سال 84 در موسیقی پاپ فعال است و بر سازهای گیتار، پیانو و کیبورد مهارت دارد.

در سال ۱۳۸۲ تولید اولین آلبوم جهانبخش شروع و در سال ۱۳۸۴ آلبوم "چی شده" روانه بازار شد. در همان سال به عنوان دومین پدیده سال انتخاب شد.

رضا تاجبخش "رهبر گروه و نوازنده پیانو و کیبورد"، بابک ریاحی‌پور "سرپرست گروه و نوازنده گیتار باس"، مسعود همایونی "نوازنده گیتار الکتریک"، علیرضا فرخی "نوازنده ویولن"، نیما حمیدی "نوازنده درامز"، انوشیروان تقوی "نوازنده کیبورد"، بهنام حکیم "نوازنده بوزوکی و گیتار" و مهران فرشباف "سازهای کوبه‌ای" به عنوان نوازنده حضور دارند.

کنسرت بابک جهانبخش روز پنج شنبه ۲۲ آذرماه در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲:۰۰ در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری میزان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :