صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۷۴۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱
در برنامه حالا خورشید مطرح شد؛
حمید هیراد خواننده پاپ، با حضور در برنامه حالا خورشید درباره حواشی پیش آمده به خاطر اجرای پلی بک در کنسرتش توضیح داد.

به گزارش بولتن نیوز، حمید هیراد خواننده پاپ، با حضور در برنامه «حالا خورشید» درباره حواشی پیش آمده به خاطر اجرای پلی بک در کنسرتش گفت: من در کنسرت شیراز کسالت شدیدی داشتم و برای خواندن قطعه «یار» که اوج بالایی داشت و نیاز به فعالیت شدیدی داشتم، مجبور بودم پلی بک بخوانم. اگر این اتفاق افتاد، فقط به این دلیل بود که افرادی که روبروی من نشستند حال بهتری داشته باشند.

وی افزود: من فقط بخشی از یک ترانه را پلی بک خواندم اما همه جا نوشتند تمام کنسرت‌های من پلی‌بک بوده است. شاید باید می آمدم و عذرخواهی می کردم، اما جوّ به حدی سنگین شده بود و من گوشه رینگ بودم که راستش ترسیدم حرفی بزنم. به هر حال من جوان بودم و کم تجربه و نمی‌دانستم در آن شرایط باید چه کنم.

این خواننده در خصوص سرقت ادبی و استفاده بدون اجازه از شعر استاد شهریار و رنجاندن خانواده او گفت: خانواده ایشان ناراحت نشدند؛ من ۴ شب و ۸ سانس در تبریز کنسرت داشتم و فرزند استاد شهریار در این کنسرت شرکت کرد و در رابطه با اجرای من و شعر پدرشان صحبت‌ کردند. من فیلم صحبت‌های پسر استاد شهریار را هم دارم. در ادامه فیلم صحبت های فرزند استاد شهریار روی آنتن زنده در برنامه حالا خورشید پخش شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :