صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۶۹۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶
ظریف صنایع :
مرد طلایی پارادوومیدانی ایران در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ از امروز به عنوان یکی از بهترین روز زندگی ورزشی خود یاد کرد.

به گزارش بولتن نیوز، امید ظریف صنایع پس از دستیابی به مدال طلای ماده دوی 400 متر کلاس T13 بازی‌های پاراآسیایی 2018 گفت: بعد از کسب دو مدال برنز در مواد 100 و 200 متر امروز به مدال طلای ماده 400 متر رسیدم. خدا را شاکرم که امروز شد یکی از بهترین روزهای زندگی ورزشی‌ام.

وی افزود: این مدال طلا را تقدیم می‌کنم به تمام ملت ایران به ویژه همسر عزیزم که برای من کم نگذاشت و باعث شد تا به اینجا برسم.

عضو تیم دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان کشورمان یادآور شد: امسال سال سختی برای من بود و خوشحالم با تمام سختی‌ها و درک خانواده‌ام توانستم به مدال طلایی که همیشه می‌گفتم دست پیدا کنم.

ظریف با اشاره به برنامه‌های آینده‌اش گفت: برنامه بعدی من مسابقات جهانی امارات است که می‌خواهم در ماده پرش طول رقابت کنم. برنامه من دو ساله است و از فردای روزی که به ایران برگردم برای کسب مدال پارالمپیک توکیو در ماده پرش طول تلاش خواهم کرد.

وی در پایان گفت: در اینجا باید از هادی‌زاده که این فرصت را به من داد تا خودم را نشان دهم و ارنج خوبی برای تیم ما داشت، تشکر کنم. همچنین از خسروی‌وفا، رئیس کمیته ملی پارالمپیک که من اعتماد کردند و از مسئولان ورزش استان فارس تشکر می‌کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :