صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۶۵۶۳۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰
خالد: با وجود شکست انگیزه داریم
سرمربی تیم فوتبال الدحیل قطر به بیان دلایل شکست برابر پرسپولیس در بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.

به گزارش بولتن نیوز، نبیل معلول که در نشست خبری پس از بازی برگشت تیم‌های پرسپولیس و الدحیل در ورزشگاه آزادی تهران غایب بود درباره نیمکت‌نشینی یوسف المساکنی در این بازی گفت: او در این بازی نیمکت‌نشین بود زیرا کادر فنی برنامه دقیق و روشنی دارد و طبق آن اقدام می‌کند. در نیمه‌ اول موفق شدیم با نفوذ به خط دفاعی ایران توسط المعز به گل برسیم. همچنین بارها خط دفاعی پرسپولیس را آزار دادیم.

سرمربی تونسی تیم فوتبال الدحیل قطر ادامه داد: اشتباهات فردی در نیمه‌دوم و فشار بی‌امان و فریادهای تماشاگران ایرانی که در تمام طول بازی ادامه داشت باعث از هم‌پاشیدگی الدحیل شد. اکنون ترسی ندارم و با وجود شکست در لیگ قهرمانان آسیا آماده ارائه بهترین سطح فنی در لیگ ستارگان قطر می‌شویم.

خالد الخاطر، بازیکن تیم فوتبال الدحیل نیز درباره بازی هفته ششم لیگ ستارگان قطر برابر الغرافه اظهار داشت: شکست برابر پرسپولیس در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به ما انگیزه مضاعفی می‌دهد تا با بهبود اشتباهات خود نتایج بهتری بگیریم.

الدحیل دوشنبه هفته گذشته با پذیرش شکست 3 بر یک برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران از راهیایی به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازماند. پرسپولیس در این مرحله به مصاف السد دیگر نماینده فوتبال قطر خواهد رفت. دیدارهای رفت‌وبرگشت این 2 تیم در روزهای 10 مهر (دوحه) و اول آبان ماه سال جاری (تهران) برگزار خواهند شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :