صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۶۵۶۲۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹
فوتبال جهان|دیه‌گو سیمئونه:
فوتبال جهان - دیه‌گو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید ترجیح می‌دهد تیمش کمتر گل بخورد، تا اینکه مالکیت توپ را در اختیار داشته باشد.

به گزارش بولتن نیوز، دیه‌گو سیمئونه در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل ختافه در هفته پنجم لالیگای اسپانیا ادعا کرد ترجیح می‌دهد تیمش بیش از مالکیت توپ در زمینه بسته نگه داشتن دروازه موفقیت به دست بیاورد.

سرمربی اتلتیکومادرید اظهار داشت: من تحقیق کردم و به این نتیجه رسیدم که هرگاه درصد مالکیت توپ ما خیلی بیش از رقیب بود، چندین گل دریافت کردیم.پس بهتر است مالکیت کمی داشته باشیم و در عوض دروازه خودمان را بسته نگه داریم. امیدوارم در بازی با ختافه راه‌های بهتری برای بهبود عملکرد تیم پیدا کنم. باید در این بازی پیروز شویم. این فصل بارها لایق پیروز بودیم اما به برتری دست نیافتیم.

او در ادامه افزود: در بازی با موناکو در لیگ قهرمانان اروپا پیشرفت زیادی از خودمان نشان دادیم. لیگ، بسیار طولانی است و لحظات بد و خوب زیادی دارد.تاکتیک و قدرت بدنی وابستگی زیادی به هم دارند. هر چه تاکتیک بهتر و دقت بیش‌تری داشته باشید، کم‌تر می‌دوید و بیش‌تر نتیجه می‌گیرید. در 2 بازی قبلی به وضوح بهتر از قبل نشان دادیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :