صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۶۴۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶
کاروان آبی‌های پایتخت برای برگزاری دیدار برگشت این تیم برابر السد در لیگ قهرمانان آسیا عازم دوحه قطر شد.

به گزارش بولتن نیوز، کاروان تیم فوتبال استقلال برای مصاف با السد در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به همراه مدیرعامل و معاون ورزشی این باشگاه، تهران را به مقصد دوحه قطر ترک کرد.

همچنین امید ابراهیمی هافبک فصل گذشته استقلال و فعلی الاهلی قطر، همراه آبی‌ها به این کشور سفر خواهد کرد تا مهیای بازی برای تیم باشگاهی‌اش شود.

آبی‌های پایتخت که در دیدار رفت در ورزشگاه آزادی با نتیجه ۳ بر یک مغلوب حریف خود شده بودند، ۲۶ شهریور به ایران بازمی‌گردند.

منبع: ایسنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :