صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۶۴۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸
رجبی تماس گرفت و از من بلیت خواست!
کمال کامیابی‌نیا با ابراز خوشحالی از پیروزی پرسپولیس مقابل نساجی گفت: باید برای دیدار مقابل الدحیل برنامه‌ریزی کنیم تا آماده این بازی شویم.

به گزارش بولتن نیوز، کمال کامیابی‌نیا هافبک تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی 2 بر یک مقابل نساجی مازندران در هفته ششم لیگ برتر اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و خوشحالم که توانستیم 3 امتیاز این بازی را از آن خود کنیم. حالا بازی الدحیل را پیش رو داریم که آن بازی شرایط خاص خودش را دارد. باید در این مدت برنامه‌ریزی و خوب ریکاوری کنیم تا آماده این بازی شویم.

هافبک پرسپولیس درباره اینکه آیا قبل از این بازی با حمیدرضا رجبی (مربی تیم نساجی) که با او نسبت فامیلی دارد تماس داشته‌ یا خیر گفت: این هفته با هم صحبت نکرده بودیم، فقط یک بار به من زنگ زد و می‌خواست که برایش 3 عدد بلیت بگیرم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :