صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۶۳۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
تیم فولاد خوزستان به دلیل نوسانات بازار ارز، قید جذب مربی خارجی را زد.

به گزارش بولتن نیوز، در حالی که ۵ روز از پایان همکاری سیروس پورموسوی با فولاد خوزستان می‌گذرد اما هنوز سرمربی این تیم انتخاب نشده است و مدیران فولاد در تلاش هستند تا هرچه سریع‌تر سرمربی این تیم انتخاب شود.

با توجه به نوسانات دلار، مدیران فولاد قید جذب یک مربی خارجی را زده‌اند و به دنبال گزینه‌های داخلی هستند.

برخی از اخبار حاکی از آن است که حسین فرکی قرار است هدایت فولاد را بپذیرد اما طبق آخرین اظهارات او در گفت‌وگو با ایسنا هیچ صحبتی از سوی باشگاه فولاد برای قبول هدایت این تیم با او نشده است.

همچنین این تیم به دنبال جذب دو بازیکن برای ادامه فصل خواهد بود که این اتفاق به احتمال زیاد بعد از انتخاب سرمربی و با صلاح‌دید سرمربی جدید صورت می‌پذیرد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: پورموسوی ، سرمربی ، خارجی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :