به گزارش بولتن نیوز، متن این یادداشت که در صفحه مجازی نگارنده نیز منتشرشده، به شرح زیر است:
ایماندارم اگر خرداد۹۶ رئیسی یا قالیباف رئیسجمهور شده بودند و شهریور۹۷ دلار ۱۴هزار میشد، اصلاحطلبان به حمله مغول تشبیهش میکردند و مملکت را به هم میریختند. دقیقاً مثل سالهای ۸۸-۸۴. اصولگرا نیستم اما بعد از برداشتن عینک جناحی، صراحتاً میبینم خویشتنداری و تعهد اصولگراها به منافع ملی بیشتر از اصلاحطلبان است.
و معتقد شدهام تعهد اصولگرایان به منافع ملی و نظام دلیل اصلی عدم محبوبیت نسبی آنها و شکستهایشان در انتخابات است. چراکه افکار عمومی برای رأی دادن کسی را ترجیح میدهد که جایگاه اپوزیسیون را اشغال کند و بیتوجه به مصلحتهای کلان نظام وعده بدهد و کلیت نظام را بکوبد و به فساد متهم کند.
میگوید: چشمهایت را بازکن. همینالان دارند این کار را میکنند. متخصصان فرار به جلو و جنگ روانیاند و میدانند بهترین دفاع حمله است.
در نظامهای لیبرال غربی هم، در شرایط اضطراری و وقتیکه کشور درخطر دشمن خارجی است، جناحها متحدتر میشوند و مسائل در اتاق فرماندهی و در سطح سران حل میشود و از افکار عمومی اردوکشی و یارکشی نمیشود.
اینکه اصلاحطلبان در کشاکش جنگ اقتصادی طرح رفراندوم میدهند، رسماً خنجر به منافع ملی است.
انتهای پیام/#
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com