صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۶۲۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵
در جریان رقابت‌های جام حذفی دو تیم خونه‌به‌خونه و داماش گیلان با پیروزی بر رقیبان خود به دور بعد صعود کردند.

به گزارش بولتن نیوز، در جریان رقابت‌های مرحله دوم جام حذفی، دو تیم خونه به خونه و داماش گیلان با شکست حریفان خود به مرحله بعد این رقابت‌ها صعود کردند.
دیدار دو تیم خونه به خونه و شاهین شهرداری که در ورزشگاه شهدای سیمرغ بابل برگزار شد با تساوی بدون گل دو تیم در وقت قانونی همراه بود و تیم خونه به خونه در ضربات پنالتی موفق شد با نتیجه شش بر پنج از سد شاهین شهرداری بوشهر عبور کند و به دور بعد صعود کند.
در بازی بعدی که بین دو تیم داماش گیلان و قشقایی شیراز برگزار شد، تیم داماش با تک گل امید قربانی در دقیقه ۴ موفق شد از سد این تیم شیرازی عبور کند و به دور بعد صعود کند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: جام حذفی ، قشقایی ، سیمرغ

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :