صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۶۲۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵
یک مقام مسئول:
یک مقام مسئول بانکی گفت: بانکها در سال ۸۸ معادل ۱۴۷ درصد منابع خود را وام داده اند.

به گزارش بولتن نیوز، مجید قاسمی در همایش بانکداری اسلامی گفت: تاثیر متعیرهای کلان در منابع و مصارف بانکی می تواند بر نظام بانکی باشد؛ اما با پول پاشی در اقتصاد نتوانستیم ساختار اقتصاد و تولید را رونق بخشیم.

وی افزود: هنوز نقش بانکها در تامین مالی کمتر از نود درصد نیست؛ این در حالی است که مطابق با برنامه ششم باید این سهم کاهش می یافت؛ این در حالی است که سپرده بخش غیردولتی در نظام بانکی در سال ٨٨ معادل ١٨١٣ هزار میلیارد ریال بوده که بانکهای دولتی نیز ١٤٧درصد از منابع خود را وام داده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
برچسب ها: بانکها ، منابع خود ، وام

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :