صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۶۱۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۲
علیرضا کریمی:6ماه از بازی محروم بودم اما به هدف بزرگ‌تری رسیدم
،علیرضا کریمی دارنده مدال طلای مسابقات جاکارتا 2018 گفت: پس از انصراف از بازی مقابل رژیم صهیونیستی 6 ماه محروم بودیم و مدال را از دست دادم اما به.....

به گزارش بولتن نیوز،علیرضا کریمی امروز گفت: این دوره از مسابقات که هر چهار سال یک‌بار انجام می‌شود بسیار حائز اهمیت است و خوشحالم که توانستم یک مدال طلا در سبد هیأت ورزشی ایران ذخیره کنم.

وی افزود: پنج مدال طلا تا این لحظه نتیجه زحمات ورزشکاران ایرانی است که امیدواریم تا پایان مسابقات بر تعداد آن‌ها اضافه کنیم.

این کشتی‌گیر البرزی تصریح کرد: تمام تلاشم را کردم تا در این مسابقات موفق شوم، درهرصورت مسابقات آسیایی بود و برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است.

کریمی ادامه داد: سه بازی با کشتی‌گیر ازبکی، ژاپن و قرقیزستان داشتم که با سه برد پیاپی موفق به کسب مدال طلا شدم و مدال طلا جاکارتا آغاز موفقیت‌ها است.

وی در پایان افزود: پس از انصراف از بازی مقابل رژیم صهیونیست 6 ماه محروم بودیم و مدال را از دست دادم، اما به هدف بزرگ‌تری رسیدم و برای مردم استان و کشورم خوشحال هستم.

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :