صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۶۱۲۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱
گزارشی از اندونزی/
ملی‌پوش تیم بسکتبال سه نفره ایران گفت: ما فقط برای کسب مدال طلا آمده‌ایم و اگر مصدوم نداشته باشیم مطمئن باشید قهرمانیم.

به گزارش بولتن نیوز، نوید خواجه‌زاده، ملی‌پوش بسکتبال سه نفره در خصوص شرایط آمادگی تیم کشورمان اظهار داشت: خدا را شکر شرایط کلی خوبی داریم و خوب تمرین کرده‌ایم.گروه بندی چندان مشکلی نیز نداریم. عراق را در غرب آسیا شکست داده‌ایم.

وی تصریح کرد: مالزی و قزاقستان را طبق آنچه از بازیکنان حاضر در دهکده دیدیم از میانگین قدی خوبی برخوردارند. فقط می‌ماند بحث فنی که باید درمیدان دید.امیدوارم مشکل ساز نباشند و بتوانیم بخوبی صعود کنیم .به نظر من بازیکنان ایران اگر بازی عادی خود را انجام بدهند براحتی می‌توانیم بالا برویم.

ملی‌پوش تیم بسکتبال سه نفره خاطر نشان کرد: ما فقط برای کسب مدال طلا آمده‌ایم و اگر مصدوم نداشته باشیم مطمئن باشید قهرمانیم.مردم برای ما دعا کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :