صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۶۰۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹
مرادی:
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری از شانس کسب دو مدال طلای بازی‌های آسیایی در این رشته برای ایران سخن گفت.

به گزارش بولتن نیوز، علی مرادی درخصوص آخرین وضعیت وزنه‌برداران کشورمان گفت: امیدواریم مدال‌های جاکارتا خوشرنگ‌تر از دوره قبل باشد.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری اظهار داشت: دوره قبل وزنه‌برداری موفق به کسب یک مدال طلا شد اما این دوره امیدواریم نتیجه بهتری کسب کنیم.

مرادی آمادگی ورزنه برداران را خوب توصیف کرد و گفت: شانس وزنه‌برداران ما برای کسب بیش از یک مدال طلا، بیشتر از دوره‌های قبلی است و به کسب دو مدال طلا فکر می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :