صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۵۹۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴
به خاطر تیم ملی ژیمناستیک سکوت کردم
ملی‌پوش ژیمناستیک گفت: مسائلی در چند روز پایانی اردوی تیم ملی رخ داد که باعث شد روحیه‌ام بهم بریزد و نتوانم تمرکز لازم را داشته باشم.

گروه ورزشی: سعیدرضا کیخا  در خصوص آخرین وضعیتش در آستانه اعزام کاروان ژیمناستیک به بازی‌های آسیایی 2018 اظهار داشت: واقعیتش این است که در خلال برگزاری اردوهای مختلف تیم ملی و به‌ویژه در ماه‌های اخیر یک سیر صعودی مطلوبی را داشتم، اما اتفاقاتی افتاد که باعث شد دچار مشکل شوم و نتوانم تمرکز لازم را داشته باشم.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، وی بدون آنکه به این اتفاق اشاره کند، ادامه داد: همه ورزشکاران در آستانه اعزام به یک تورنمنت بزرگ و مهم انتظار افزایش انگیزه را دارند که من هم از این قاعده مستثنی نیستم، اما مسائلی پیش آمد که به لحاظ روحی و روانی بهم ریختم و حتی در روزهای اخیر نتوانسته‌ام بخوابم. در چند روز اخیر به اندازه چند ماه و حتی چند سال فشار به من وارد شده است، اما به خاطر موفقیت تیم ملی در جاکارتا سکوت کرده‌ام تا وحدت تیم حفظ شود. در واقع سکوتم فقط و فقط به خاطر اعضای تیم ملی و همچنین سرمربی آن است و سختی آن را به جان خریده‌ام تا پس از این همه تلاش و سختی که کشیده‌ایم، اتفاق بدی رخ ندهد، هر چند که سایرین چنین تفکری نداشتند.

ملی‌پوش ژیمناستیک کشورمان گفت: ژیمناستیک ایران کار سختی در بازی‌های آسیایی دارد. همه کشورهای مطرح به جاکارتا می‌آیند تا روی سکو قرار بگیرند. آنها به طور کامل حمایت می‌شوند و از امکانات بسیار خوبی هم بهره می‌برند. با این وجود امیدوارم بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :