صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۵۸۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۲
هافبک پرسپولیس پس از برطرف شدن مشکل کتفش از بیمارستان مرخص شد.

به گزارش بولتن نیوز ، کمال کامیابی‌نیا که در دیدار فولاد از ناحیه کتف دچار مشکل شده بود و از بازی بیرون رفته بود مشکلی ندارد.

وی پس از مصدومیت از بازی خارج شد و برای درمان به بیمارستان فرستاده شد.

خمارلو مدیر رسانه‌ای پرسپولیس در این مورد، گفت: کتف او در بیمارستان جا افتاده و مرخص شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :