صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۵۷۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۰
تیم ملی دوچرخه‌سواری ایران درنخستین روز مسابقات سیزم قهرمانی جهان مدال برنز گرفت.

به گزارش بولتن نیوز ، تیم ملی دوچرخه‌سواری که خود را برای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ آماده می‌کند، در مسابقات سیزم (ارتش‌ها) قهرمانی جهان شرکت کرد. ایران در نخستین روز مسابقات موفق شد مدال برنز ماده تایم تریل تیمی را به دست آورد.

تیم ملی ایران با ترکیب مهدی سهرابی، بهنام آرین،امیر حسین جمشیدیان، حسین ناطقی، محمد رجبلو و محمد گنج خانلو در این ماده شرکت کرده که بر سکوی سوم قرار گرفت. تیم روسیه عنوان قهرمانی را به دست آورد.

مسابقات سیزم قهرمانی جهان به میزبانی هلند را در حال برگزاری است.

منبع: ایسنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :