صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۵۶۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۷
جانشین معاونت اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ مطرح کرد
جانشین معاونت اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ درباره خطرات سوار شدن مسافر بیش از ظرفیت اتوبوس به شهروندان هشدار داد.

به گزارش بولتن نیوز، سرهنگ علی‌اصغر شریفی درباره ازدحام مسافران در اتوبوس‌های درون‌شهری اظهار کرد: گاهی به‌واسطه تراکم افراد و سوار شدن مسافر بیش از ظرفیت این اتوبوس‌ها، بعضی از مسافران به در تکیه می‌کنند. در چنین مواردی بر اثر فشار وارده به در ممکن است هنگام حرکت در باز شود و مسافری از اتوبوس به بیرون پرت شود.

وی افزود: به‌علاوه امکان دارد، هنگام توقف، همزمان با باز شدن در توسط راننده، مسافری که به در تیکه داده سقوط کند که در هر دو حالت یاد شده، افتادن مسافر ناشی از بی‌احتیاطی خود وی است.

جانشین معاونت اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ به مسافران اتوبوس‌های درون‌ شهری توصیه کرد: در سوار و پیاده شدن عجله نکنند تا اتفاق ناگواری برای آن‌ها رخ ندهد.

منبع: جام جم آنلاین
برچسب ها: خطرات ، مسافر ، اتوبوس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :