صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۵۶۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷
کاروان تیم فوتبال پرسپولیس با 20 بازیکن راهی مشهد خواهد شد.

به گزارش بولتن نیوز، کاروان سرخپوشان غروب امروز راهی مشهد می‌شود. این کاروان را 20 بازیکن همراهی خواهند کرد که تمام نفرات در اختیار برانکو ایوانکوویچ هستند که امکان استفاده از آنها در رقابت‌ها را دارد.

محسن ربیع‌خواه که همچنان دوران نقاهت و بازگشت را پشت سر می‌گذارد و حمیدرضا طاهرخانی، محمد امین اسدی و شاهین عباسیان که تیم ملی امید را همراهی می‌کنند، غایبان این سفر هستند.

12 بازیکن بزرگسال، سه بازیکن زیر 25 سال، دو بازیکن زیر 23 سال و 3 بازیکن امید این کاروان را همراهی خواهند کرد.

 

منبع: خبرگزاری فارس
برچسب ها: سرخپوشان ، غایبان ، مشهد

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :