صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۵۵۸۹۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۷
با ارسال نامه به فدراسيون فوتبال صورت گرفت
باشگاه استقلال با ارسال نامه ای‌به فدراسيون فوتبال اعلام كرد مجيد حسيني بازيكن اين باشگاه است و حق مذاكره با تيم تركيه‌اي را ندارد.

گروه ورزشی: باشگاه استقلال با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال از مسوولان خواست مذاکره غیرقانونی مجید حسینی با باشگاه ترابزون را از طریق فدراسیون کشور ترکیه پیگیری کند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از فارس، نامه باشگاه استقلال به فدراسیون به شرح زیر است:

 

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :