صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۵۵۸۳۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹
وزیر کشور:
وزیر کشور اولویت شورای اجتماعی کشور را مساله اعتیاد و حاشیه‌نشینی عنوان کرد.

به گزارش بولتن نیوز، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه جلسه شورای اجتماعی کشور در جمع خبرنگاران گفت: جلسه امروز شورای اجتماعی کشور به آسیب‌های اجتماعی اختصاص داشت.

او افزود: دستگاه‌های مختلف گزارشاتی در این باره ارائه کردند و اولویت شورای اجتماعی کشور مساله اعتیاد و حاشیه‌نشینی است.

وزیر کشور تاکید کرد که گزارشات دستگاه‌های مختلف و روندهای حل معضلات در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

رحمانی فضلی گفت: برای تمام دستگاه‌ها وظایفی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی در نظر گرفته شد و امیدواریم که دستگاه‌ها با تمرکز بر مسائل تهران به عنوان کلانشهر اصلی و با توجه به اینکه مهاجرت به آن بیشتر است بتوانند با سرعت بیشتری آسیب‌های اجتماعی در تهران را پیگیری کنند.

منبع: ایلنا
برچسب ها: اجتماعی ، تهران ، رحمانی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :