صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۵۵۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸
سرمربی ایتالیایی از تیم سابق خود شکایت خواهد کرد.

به گزارش بولتن نیوز، رابطه آنتونیو کونته و چلسی به نظر نمی رسید دوستانه پایان یابد و ممکن است در دادگاه‌ها تمام شود. سرمربی ایتالیایی به خاطر ضررهای رسیده از تاخیر در برکناری اش از باشگاه لندنی شکایت خواهد کرد.

سرمربی پیشین چلسی اعلام کرد تاخیر در فسخ قرادادش به او ضرر رسانده است و او دیگر نمی‌تواند به پیشنهادات دیگر باشگاه برای این فصل گوش فرا دهد. کونته درخواست ۱۰ میلیون یورو غرامت کرد.

خداحافظی سرمربی ایتالیایی از چلسی طول کشید تا جایی که او در نخستین تمرینات پیش فصل تیم نیز حضور داشت. کونته در نهم جولای دوباره کار خود را از سر گرفت اما در سیزدهمین روز این ماه قراردادش فسخ شد.

در این مدت کونته پیشنهادات مختلفی داشت و تیم ملی ایتالیا و رئال مادرید خواهان او بودند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: چلسی ، سرمربی ، ایتالیایی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :