صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۵۴۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵
در شهر بابل
گروه «وزیری بابل» یک کنسرت ویژه با همراهی کیوان ساکت برگزار می کند.

به گزارش بولتن نیوز، مجید محمدی حاجی سرپرست گروه موسیقی «وزیری بابل» گفت: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته ساعت های ۱۹ و ۲۱:۳۰ روز پنجشنبه ۲۸ تیر ماه آموزشگاه موسیقی وزیری بابل با همکاری موسسه «پدیده هنرآلا» و مجموعه آموزشی «ققنوس بهشهر» کنسرتی را با همراهی استاد کیوان ساکت برگزار می کند.

وی ادامه داد: در این کنسرت آثار ماندگار و خاطره انگیزی از موسیقی ملی ایران به آهنگسازی کیوان ساکت در آلبوم های «فسانه»، «بی کاروان کولی» و «یک خانه پر زمستان» به خوانندگی وحید تاج و نوازندگی گروه موسیقی «وزیری بابل» اجرا می شوند.

محمدی در معرفی اعضای اجرایی کنسرت بیان کرد: کیوان ساکت نوازنده تار و سه تار، وحید تاج خواننده، مجید محمدی حاجی نوازنده تار، حسین نوروزی نوازنده نی، عرفان حسینی نوازنده کمانچه، پویا خوش بین نوازنده بربت، محمود هراسانی نوازنده سنتور و برزو بهرامی نوازنده تمبک و سازهای کوبه ای گروه اجرایی کنسرت را تشکیل می دهند.

این نوازنده در پایان توضیح داد: یکی از ویژگی های مهم گروه موسیقی وزیری تنوع زیاد در نوع انتخاب قطعات است تا سلایق مختلف را راضی کنیم. استاد ساکت از پرکارترین هنرمندان موسیقی ایران در دوران معاصر است که با تالیف کتاب ها و آثار پژوهشی متعدد نقش قابل ملاحظه ای در معرفی موسیقی ملی ایران به مخاطبان داشته و ما خیلی خوشحالیم که امکان همکاری مشرتک فراهم شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :