صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۵۴۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴
تمدید اجرای «تو مشغول مردنت بودی»
نمایش «دیر راهبان» روز جمعه ۲۲ تیر در سالن چهارسوی مجموعه تئاتر شهر در ۲ نوبت اجرا می‌شود.

به گزارش بولتن نیوز، نمایش «دیر راهبان» به کارگردانی کیومرث مرادی جمعه ۲۲ تیر طی ۲ نوبت میزبان مخاطبان خود در سالن چهارسوی مجموعه تئاتر شهر است.

این اثر نمایشی با بازی رضا داودوندی، حمیدرضا رفاهی، هامون سیدی، سلمان صالحی، پانته‌آ قدیریان، محمد مسگری، میلاد معیری، محسن نوری و محمد، ولی زادگان در تاریخ یاد شده ساعت‌های ۱۶ و ۲۰:۳۰ به صحنه می‌رود.

تمدید اجرای نمایش «تو مشغول مردنت بودی»

نمایش «تو مشغول مردنت بودی» به کارگردانی مژگان خالقی در تالار قشقایی تا روز جمعه ۲۹ تیر تمدید شد.

در این اثر نمایشی که هر روز ساعت ۲۰ در تالار قشقایی به صحنه می‌رود معصومه کریمی، نوید بانی، فائزه بختیار، فاطمه بختیار به عنوان بازیگر حضور دارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :