صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۴۹۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳
کارلوس سانچس به عنوان اولین اخراجی جام جهانی 2018 روسیه لقب گرفت.

به گزارش بولتن نیوز، کلمبیا و ژاپن از گروه H به مصاف هم رفتند که در همان ابتدای بازی، بازیکن کلمبیا در محوطه جریمه مرتکب خطا شد و با کارت قرمز داور مواجه شد.

بر این اساس کارلوس سانچس بازیکن اسپانیول در دقیقه 3 از بازی اخراج شد تا اولین اخراجی جام لقب بگیرد.

منبع: خبرگزاری فارس
برچسب ها: کلمبیا ، اسپانیول ، اخراجی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :