صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۴۹۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۶
مدیرعامل رنو:
مدیرعامل خودروسازی رنو اعلام کرد که این شرکت علی‌رغم تحریم‌های آمریکا به فعالیت‌های خود در ایران ادامه خواهد داد.

به گزارش بولتن نیوز، آن‌طور که خبرگزاری رسمی فرانسه اعلام کرده کارلوس گون مدیرعامل رنو در مجمع سالیانه این شرکت درباره برنامه‌ این شرکت در ایران در شرایط خروج آمریکا از برجام اعلام کرده که «ما ایران را ترک نخواهیم کرد حتی اگر مجبور به کاهش فعالیت‌های خود شویم».

اعلام رنو در زمینه ادامه فعالیت در ایران در حالی است که رئیس‌جمهوری آمریکا با خروج از برجام به دنبال تهدید شرکت‌های خارجی برای توقف فعالیت‌ها در ایران است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: رنو ، ایران ، خروج آمریکا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :