صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۴۹۰۵
تعداد نظرات: ۷۷۶ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۹
جام نیوز:

شبکه من وتو در تاریخ 1390.04.20در برنامه"بفرمایید شام" که با حضور 4 مهمان زن برگزار شد، با پخش شرابخواری آنان و با گفتار زشت و زننده مهمانان به ترویج همجنسگرایی و بی اشکال بودن این قضیه کرد.

یکی از مهمانان برنامه عنوان کرد: اشکالی ندارد انسان لزبی (همجنس باز زن ) باشد همه دوستان صمیمی من " گی" (همجنس باز مرد) هستند. شایان ذکر است با توجه به اینکه از گفتار این زنان مشخص میشد که همگی متاهل هستند اما به راحتی درباره دوستان مرد خود اظهار نظر میکردند.

در ادامه مهمانان برنامه که در نوع گفتار با کلامی زشت و زننده سخن میگویند به نوع رفتار و ارتباط با همجنس بازان پرداختند و نوع ارتباط با این افراد را بی اشکال عنوان کردند

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
محمد رضا
|
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۰
خاک عالم
پاسخ ها
نفس
| |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
بابا دو سال گذشت شما هنوزمطلب تازه گیرنیاوردین بذارین جای این
ناشناس
|
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۰
عوضش ریاکار نیستن!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
هر کس به عمل کسی راضی باشد در گناه یا ثواب آن شریک است
مرتضي
| |
۰۵:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
مطمئني؟!!!
مصطفی
| |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
بس برورو پیششون واسه چی موندی پیش ریا کارا میتونی از دوبی شرو کنی خیلی ها مثل تو رفتن اونجا دارن با عرق جبینشون!! کار میکنن
ناشناس
| |
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
به نظر من بهتره سریعاً خودت رو به اونها برسونی و مثل اونها از عرق جبین خودت!! کاسیبی کنی!!

حیفه اینجا بمونی و هرز بری!!
ناشناس
| |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
نه آقا مصطفی میمونم همینجا و صبر میکنم تا جنگ بشه و برم شهید بشم. بعد شما زنده بمونین و حکومت کنید و در خلوت ان کار دیگر!
ناشناس
| |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۱
کثافت کار و پلید که هستند.البته همه اینطور نیستند.این شبکه ها مگردن کثیفترین ها رو پیدا میکنن تا با نشون دادن این کثافت کاری ها قبح کار رو پیش جوونای ما و خانواده ها از بین ببرن.
ناشناس
| |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
من چند سالی در لندن زندگی کردم به وفور مسلمانانه ایرانی میدیدم اما این شبکه همیشه دنباله آشغال ترین افراد برای ضبط برنامه هاشون میگرده و دوست دارن مخاطباشون مثل خودشون فکر کنن
ناشناس
| |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
من و تو شبکه خیلی خوبیه.عالی .بیست
خودمون
| |
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
یادم می اید زمانی که تازه کارمند شده بودم و سر کار به اداره رفته بودم در بین کارمندان قدیمی یک گروه بودن که با حمله کردن به شخصیت کارمندانی که با مدیر اداره رابطه آن چنان خوبی نداشتن می خواستن خود را در دل مدیر جای دهند الان ما همگی مان تمام مثل آن کارمند پاچه خوار را می مانیم . بابا جمع کنید کاس کوزه تان را اگر راست می گین به فکر مردم و جوانانی که تازه ازدواج کرده اند و کارخانه آنها را بخاطر اینکه پول بیمه انها را پرداخت نکند بیرونشان کرده اند . معلومه شکمتان سیر است
irancell.0121@yahoo.com
| |
۰۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۱
دوستانی که پاسخ دادند : "شما که بدتان می آمد چرا دیدید : دوستان تمام استراتژیست های غربی ، صهیونیست ،... هر چیزی در اتاق فکر خود قرآن دارند ، انواع جلد های تفسیر آن را دارند ، نهج البلاغه دارند، و هر کتابی که ما از اونها به عنوان منابه دینی استفاده میکنیم اون ها برای تدوین سیاست ها بر ضد ارزشها استفاده میکنند .پس مخالفان آنها بگویند چرا میخوانید ؟ فکر میکنید برنامه های مارا رصد نمیکنند ؟ کمی تعقلم آرزوست .......
عارف
| |
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
حتما تو هم از خود اونايي كه اين حرف رو مي زني؟؟؟!!!
آدم حسابي! از اين مسخره بازي ها و كثافت بازي ها رو ( خوانندگان عزيز ببخشيد از اينكه اين حرف رو مي زنم) اگه يه روز با خانواده خودت انجام بدن باز هم ميگي كه رياكاري نيست؟؟؟!!!
چند ماه پيش توي يه روزنامه خونده بودم كه همسر اوباما دختراي خودشو به خاطر عضو شدن تو فيس بوك تنبيه كرد!!!
اينو گفتم كه بگم اگه اين جور چيزا خوب بود و انسانيت من و شما رو بالا مي برد ، واسه خودشون به كار مي بردن و به ما هيچي ياد نمي دادن.
واقعاً واسه اين حرفت خيلي برات متأسفم .با اين حرفت ثابت كردي اگه خداي ناكرده از اين كثافت بازي ها تو ايران هم رايج بشه ، اولين كسي كه شرف خودشو مي فروشه تويي.
یلدا
| |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
این شبکه فقط هدفش شستوشو دادن مخ بعضی جوینای ماست. من اول طرفدارش بودم ولی با پخش بعضی برنامه ها فهمیدم چه هدفی دارن.
ناشناس
| |
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
گوهر وجود انسان بالاتر از بدن انسان است هرکس که به بدن خود توجه کند و گوهر خود را رها کند از بالا نزول کرده
ناشناس
| |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
در عوض فاسد وزناکار ومشروبخور هستند
امیر
|
|
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
نامردا
هنوز شما ماهواره دارید ؟؟
آقا بگیرینشون اینا ماهواره دارند .... الهی دیش ماهواره ء تون رو بگیرند تا دیگه از این برنامه های بد بد نگاه نکنید و احساس منحرف شدن بهتون دست نده الهی الهی ...
پاسخ ها
مرد
| |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
دوستان نظرات را تا پایانش نمیتونید بخونید و تموم کنید .خیلی زیاده بیخیالش بشید . یه شبکه ای یه غلطی کرده که میخواسته بدونه چندتا بیکار اول نشستن و این برنامه رو دیدن و دوباره چندتا بیکاری که این برنامه رو دیده و چندتا بیکاری که این برنامه رو ندیده اومده اینجا نظر داده . ماکه ماهواره نداریم . برنامه تلویزیون صدا سیما رو هم نگاه نمیکنیم . اگه جومونگی بزاره نگاه میکنیم . دقت کردید دنیا خر تو خری شده .الان قیمت اینترنت ایران شانزده هزار برابر قیمت مالزی هست . وقتی اینوری ها دست نمیجنبند و ملتشونو جمع نمیکنند فک کردید اونوری ها میان بینتون ساندویچ پخش میکنند شما چه خیری از اینوری ها دیدید که از اونوری ها بینید .
ی آدم خجل نه ی بسیجی
| |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
ماهواره نداریم ودوستم هم ندارم داشته باشیم نمیدونم بعضیاچطور روشون میشه باپدر مادرشون این برنامه هارونگاه کنن؟؟ دوستام ی جوری از این شبکه حرف میزنن وباهاش مانوس شدن که من چی فکر میکردم اگه اینجوریه که خاک برسردست اندرکارای مملکتمون دارن دیار کوروشو به گند میکشن و دم نمیزنن
بابا یکی نیست به اینا بگه بیگانه دلسوز ما نیست خودت بایدتغییرکنی خودت
ی آدم خجل نه ی بسیجی
| |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
اگه بزرگان کشور ماهواره دارن!!واینارومیبینن چرا قیمت چیزای مفیدو بردن چسبوندن به آسمون مثل اینترنت
اونوقت ی بچه ای هم میتونه باپول توجیبیش دیش بخره ؟؟هان؟؟؟؟؟
آرش انوار
|
|
۰۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
من همجنس باز نیستم.....
و برنامه را نیز ندیده ام
ولی دمشون گرم
مُردیم از بس این و اون برامون تصمیم گرفتند چی خوبه چی بده
ای بابا کی می خواهیم یاد بگیریم به عنوان هر انسان حق انتخاب و زندگی در قالبی که به دیگران صدمه نزنیم داریم
متاسفانه در جامعه ی به اصطلاح ایرانی اسلامی ما استفاده از این گونه حق های شخصی صدمه به زندگی دیگران تلقی شده با آن برخورد می گردد.
کلاً جامعه ی ما را به سمتی سوق داده اند که خود را مُحق دخالت در زندگی بسیار شخصی افراد می نمایند.
وای و وا ویلا بر ما
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
تو که اینقدر دم از ازادی میزنی.ایا به بچه خودت اجازه میدی هر کاری خواست بکنه؟ دزدی یا قتل؟ایا موافقی که که قاتل ها ودزدها رو هم ازاد بگذارند.؟پس چرا تا پای اعتقادات میاد وسط دم از ازادی میزنید؟انصافم خوبه
مرتضي
| |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
جناب آرش انوار، مطمئني اينكه اينجوري فكر مي‌كني واقعا تصميم خودته و نكردن توي كله‌ات؟! ضمنا! شما بروي توي خانه‌ات هركاري دلت مي‌خواد بكن. اگه كسي بهت گفت چرا. وقتي عمومي مي‌شه، ديگه اين بهديگران هم مربوطه و حق شخصي محسوب نمي‌شه. اينو همون غربي‌ها هم مي‌فهمند، ولي براي اونا اينو پذيرفتي، براي خودمون نه. اون وقتهم مي‌گي خودت تصميم مي‌گيري!!
سهیلا
| |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
از تصیمیم گیری بدت میاد آرش ؟؟؟ فعلا که این شبکه دارن براتون تصمیمات خوبی میگیرن . خوش بگذره
فاطمه
| |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
این چه حرفیه که تو میزنی!
وقتی رفتار من تاثیر بدی رو دیگری میذاره من به عنوان یک انسان کامل حق چنین کاریو ندارم!
مرجان
| |
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۶
واقعا آدم می ماند از این نظرهای کوته فکرانه و سطحی ! یعنی چی زندگی شخصی ؟ کجای این برنامه ها کجای این کثافت کاریها مسئله شخصیه ؟ اگر شخصی بود که تو خبرها نمی امد آدم حالش بهم می خوره از اینهمه حماقت ، اگر کمی عقل داشتیم متوجه می شدیم این شبکه و چندین شبکه دیگه دارند روی فرهنگ و اعتقادات مردم کار می کنند اینها دارند اصل را می زنند اولش با برنامه های کم مسئله و ... بعدش با جا افتادن تیشه به ریشه خانواده هایمان دارند می زنند تو اینترنت هم همینطوره بابا کمی عاقل باشید بحث شخصی نیست بحث حریم خصوصی نیست بخدا نیست چرا نمی فهمید!
;D
| |
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۲
دمت گرم واقعا ما همش داریم تو کارای بقیه دخالت میکنیم
به ما چه ربطی داره که کی از زندگیش چطور لذت میبره بزار هم جنس باشه دمشم گرم
حسین
| |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
راست میگه اما یه نکته ای میمونه که اگه اینا این حرفا رو تو ماهواره میزنن هدفشون چیه؟!
َARA 871 M
| |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳
آخه تورو خدا تو میفهمی چی خوبه چی بده اگه میفهمیدی این آخرت نبود
پوریا
| |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
اصلا موافق نیستم پیامبر ما فرمود:
جامعه چون کشتی است و هر فرد موظف است در نگهداری آن تا رسیدن به مقصد بکوشد نه اینکه کسی جای خود را سوراخ کند و بگوید این جای خودم است پس اختیارش را دارم.
منم در ادامه میگم غلط کردی که همچین اختیار داری ما و نسلمون رو هم به گند بکشی...
عقل خوب چیزیه اگه ازش استفاده بشه
اسلام تمام نکات یعنی ریز نکات زندگی صحیح رو به ما گفته آقا میره حرفای گوگوش 3گوشو میگیره واقعا که ...
درود بر خاتم پیامبران محمد صلوات الله علیه واله
عارف
| |
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
آقاي آرش انوار ؛
يه سوال دارم از محضر نامبارك جنابعالي !
اگه يه روز بگن هركي واسه خودش تصميم بگيره(!) حق چيه ، شما اجازه ميدين كه ديگران با مادر ، خواهر ، همسر ، دختر ، خاله ، عمه و يا هر كدوم از زنها و دختراي فاميلتون هر كاري خواستن بكنن.
ضمناً اينم بگم كه اگه اونا بخوان با خانواده شما كاري بكنن ، به خود شما لطمه اي نمي زنند.
حالا با اين حساب حاضرين كه جامعه به اصطلاح (!) اسلامي ايران استفاده از اين گونه حق هاي شخصي رو واسه ي همه مردم ، آزاد بذاره و تو زندگي كسي هم دخالت نكنه حتي خانواده شما؟ حاضرين ؟؟؟!!!
(از همه خوانندگان براي اين طرز پاسخم عذر مي خوام ولي باور كنين مجبورم.به عقيده من ، جواب اين آدم هاي كج فهمي مثل آرش رو بايد به همين طوري داد.)
حالا
| |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۶
واقعا واست متاسفم این کجاش شخصیه که میان توی
یک برنامه ای که خیلی هاشاید دارن تماشا میکنن
از همچین افکاری دفاع کنن خودتونو کشتین بااین ازادی
حالا نه که ازادی ندارین توایران پره ازین جور ادما
کسی هم جلوتون رو نگرفته

ادم باید اعتدال رو حفظ کنه
همین گندکاریهارو میکنن که کارشون به مصرف مواد وخودکشی کشیده میشه
من
| |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۶
ضمنا ندید بدید توی امریکا توی همون ایالت نوادا
اگر نوجونا پای کیوسک تلفن باشن میگیرن میبرنشون یااگر قوطی مشروب دست کسی باشه دستگیر میشه

من5سال اونجا زندگی کردم انواع سخت گیریها بود اگر قراره هرکی دوست داره یه جور رفتارکنه

پس چرا مقررات رانمایی رانندگی هست
اصلا چرا وقتی به خواهرتون تیکه بندازن باید ناراحت بشی؟
تینا
| |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
منم میخواستم چندتا درشت بهت بگم ولی بقیه حقتو گذاشتن کف دستت من بیخیال میشم.دست همشون درد نکنه
صادق
|
|
۰۵:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
گيرم كه برفرض محال نيستند. خب كه چي؟ سرتاپاشون لجنه، حالا يه ناخن پاشون هم پاك باشه. چه توفيري مي‌كنه؟!
ناشناس
|
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
تو چرا نگاه کردی ؟ چرا ؟ چرا؟
پاسخ ها
...
| |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
راست میگه
ناشناس
| |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۶
بچه ی بددددددددددددددددد

چراچراچراچرا
ناشناس
|
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
ما كه ماهواره نداريم و نمي بينيم شما نگاه كنيد نكته هاي آموزنده(لزبي=همجنس باز..... و غيره بنويسيد تا ما ياد بگيريم .آفرين پسر خوب حالا بدو برو تا چيزي رو از دست ندي!!!
ناشناس
|
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
دیگه این مطالب رو ننویسیدبدآموزی داره اشاعه فحشاست
علی
|
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
بدبختی اینجاس که اسم این شبکه مزخرف داره همه جا پخش میشه از گفتگوهای عمومی مردم تا اسم مغازها
وامصیبتا
پاسخ ها
مرجان
| |
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۶
ناراحتی ما از همین جاست اسم شبکه های اینچنینی را روی مغازه هاشون می گذارند تبلیغات ماهواره ای می کنند و هزار کوفت و زهر مار که باید حرصشو مردم متدین بخورند اما وزارت ارشاد و ضابطین هیچگونه برخوردی با انها نمی کنند به نظر من اگر مغازه ای اسم این شبکه های کثیف رو روی مغازه اش گذاشت باید کلا تعطیل بشه و اون شرکتهایی که در شبکه های ماهواره ای تبلیغ می کنند را باید درشو تخته کرد و تلفنهای آنها را قطع کرد چرا همش یک بام و دو ها و مسئولینی را که این چیزها را می بینند و بی تفاوت از کنارش رد می شوند را باید از کار برکنار و هیچ حقوقی هم بهشون نداد چرا که بی تفاوتی اینها خیانت در حق مردم است ای وای چی بگم از دست بی عیرتی بعضیها
ناشناس
|
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
از بهایی ها چه انتظاری دارین؟ انتظار دارین برنامه آموزنده پخش کنن
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
ديگه همشون كه بهايي نيستن .
اما در مسیر برنامه ریزیهای بهایت و صهیونیسم جهانی هستند
عارف
| |
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
اين پست فطرت ها ، از سگ هاي ولگرد هم پست تر و كثافت ترند.
تازه اگه بهشون بگيم خر بعدش بايد گفت: حيفِ خر !!!
ناشناس
| |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۶
توحرص نخور عسیسم
سمیرا
| |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
خوش به حاله خودم وقتمو تلف نکردم بشینم من و تو ببینم !!!! :دییییییی
محمد
| |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۰
این از خود ماست .وقتی تلاش آنچنانی برای شناخت فرهنگ خودمون نمیکنیم دیگران این گونه بر روی مردم ما تاثیر می گذارند.مد هایی رو میبینیم که 1درصد هم مال فرهنگ ما نیست
ناشناس
|
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
من و تو چي هست؟؟؟؟؟
ناشناس
|
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
خاك بر سر ما كه داريم اسلام ناب محمدي رو با فحشا، خيانت به همسر، مشروب خواري،پارتي مختلط،عروسي مختلط،رابطه با نامحرم،قتل،تجاوز،بي عفتي،بي حجابي و ... عوض مي كنيم. اسلام پابجا خواهد ماند، حتي به چين.مراقب باشيم يه وقت نشه ما بشيم كافر و خارجي ها بشن مسلمان راستين. چون اگر ما اسلام رو رها كنيم افراد ديگري جاي ما هستند.اين وعده خدا قرآن و پيامبره
ناشناس
|
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
اول که شروع به پخش کرد همش برنامه های علمی نشون میداد اون موقع گفتم بزارین ببینیم چه نقشه ای داره برامون...حالا کم کم داره برنامه هاشو رو می کنه...هدف از ایجاد و چخش این شبکه ها فقط و فقط ترویج فحشا در کشوره ولی بعضی ها خودشون رو به خواب زدن.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
نه بابا . اینا رو چه به اشاعه فحشا . این کار فارسی وانه و زمزمه و ... .
ناشناس
| |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۶
صدباریکلا به این هووووووووووش سرشار
محمد
| |
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۰
دوستان عزیز این سریال هایی که جدیدا در شبکه های ماهواره ای پخش میشه کم از این رسوایی نداره برنامه هایی که مربوط به فرهنگ ما نیست و مردم عاشق شخصیت های اونها میشن قبول کنیم که کاستی یه جایی از خودمان بوده .برنامه ریزی آنها به شکلی هست که فرهنگ ابطظال غرب رو دارن وارد کشور ما می کنند.حالا ولایتی تا دلت می خواهد در مورد بیداری اسلامی بحث کن تا این مسائل ریشه کن نشه تمام اقدامات ما برای رسیدن به اهدافمون بیهوده است.یارو 50 سالشه مثل یه بچه با کمال وقاهت میشینه پای ماهواره و چون درک کاملی از اقدامات آنها ندارد از هرزگیشون تعریف و تمجید میکنه.و.....و....
نوشین
|
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
به نظر من هرچند تلویزیون ایران کانالهای کمی داره ولی محتوای برنامه هاش از برنامه های ماهواره خیلی مفید تره
اربابی
|
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
توی هر هفته یکی از ماشین های جنگی امریکا را حتمانشون میده!اقا ما چقدر بد ذهن هستیم ها!اخه اینشبکه شیک وپیکخیلی مشکوک میزنه!
ناشناس
|
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
بدون شک هر چه از ماهوار هایی که بیرون از مرزهای ما برنامه پخش میکند سعی در تخریب جامعه ما دارد. آیا تا به حال از یک برنامه شنیده اید که به بچه ها توصیه کند که درستان را بخوانید یا به پدر و مادر خود احترام بگذارید..
ناشناس
|
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
شبکه هایی که خرجشان از جیب امپریالیستهاست و گدانندگان آنها صهیونیستها هستند فقط به تخریب فرهنگ اسلامی می پردازند.
مجيد 2
|
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
خطاب به آرش انواري
همين كه ازشون تعريف كردي تو هم از همون قماشي. بعدش هم مگه ميشه توي جامعه زندگي كني همجنس‌باز باشي و در عين حال به ديگران صدمه نزني؟!! محاله
ساناتا
|
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
آنها بیان خانواده را در ایران هدف گرفته اند چون به خوبی میدانند که مهمترین اصل در جامعه ما خانواده است پس باید هوشیار باشیم
ratin ramezani
|
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۵
با ترویج همجنس گرایی سعی در ایجاد تزلزل در بنیاد خانواده دارند
سوقی
|
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۵
با اونائیم که خیلی قلقلکشون اومد - اگه شما هم تو حسرت این کارا موندید لطفا فضای معنوی ما ریاکارا رو خراب نکنید و گور گم برید همونجا هلهشویه
ریا گناه درونیه گندش اینجا در نمیاد اما نر به نر و ماده به ماده قبیحه که حیوونا هم ازش بیزارن
ناشناس
|
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۶
از سایتون متشکرم که مردم رو اگاه می کنید ولی حریف که بعضیها فی قلوبهم مرض هستند
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۶
حرررررررص نخور موهات میریزه
ناشناس
|
|
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۷
اول كه هر كسي مسول اعمال خودشه دوم این که هر کسی هر جایی باشه اگر بخواد کاری بکنه نیازی نیست براش تبلیغ ببینه مخصوصا اونایی که رو به همجنس بازی میارن خیلی وقته تو ایران هستند و نیاز به این برنامه ها هم نبود همونی که شماها در اصطلاحی بهش می گید لواط . سوم شما بیشتر دارید برای اون ها تبلیغ می کنید مردم را آزاد بزارید و بامحبت رفتار کنید مردم بیشتر جذب شما می شوند فکر کنم از فرمایشات امام علی هم باشه . چهارم تعریف شما از آزادی غلط قرار نیست که آزادی که ازش حرف می زنن آزادی دزد و قاتل و جانی باشه آزادی انسان در بیان آن چه که حق می پندارد حتی از نظر من و تو اشتباه باشد آزادی انسان برای پیدا کردن راه رسیدن به حقیقت مهم است نه این که به اسم امر به معروف آبروی انسانی را ببری و به او انگی بزنی که تمام زندگیش را تباه کنی قرار بود امر به معروف عملی باشد برای ارشاد و هدایت نه ایجاد نفرت. آزادی یعنی این که ما با هر دینی مثل انسان در کنار هم زندگی کنیم هر اقلیتی بتواند به راحتی تحصیل کند و کار بگیرد هر چند واسه ما شیعه ها هم کار پیدا نمی شود چون ریش نداریم اما وقتی درک چیزی رو نداری نظر نده که آبروی خودت رو ببری
ال
|
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
بی دلیل نیست که
ایت ا...مکارم شیرازی دیدن ماهواره را حرام کرده اند
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
بعضی ها هر چی باشن شما ها همه تون بدون دهنتون لقه و هر چی از دهنتون در بیاد به همه میگین خواه عربی خواه فارسی
حسین
|
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
خیلی عوضی اند
اشنا
|
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
دوست عزیز منظور از ازادی و ازاد کذاشتن دزد و قاطل نیست.
ازادی یعنی جامعه به گونه ای نباشه که به اجبار به ما اعتقاد و طرز تفکر اعمال کنن.

دوستان مخالف و موافق لطفا این ایات رو بخنید و ببینید در مورد قران چه چیزی را تا امروز از ما مخفی کردن و از گفتن این ایات اجتناب کردند

سوره توبه ایه 123
سوره محمد ایه 4
سوره انفال ایه 39
سوره احزاب ایه 61
سوره ماعده ایه 38 و 33
سوره توبه ایه 28 و 29 و 5 و 12
سوره نسا ایه 93
سوره الانفال ایه 12
سوره بقره ایه 191
پاسخ ها
عارف
| |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
هِي ... آشنا...
هيچ چيز قرآن از كسي مخفي نيست و كسي هم از گفتن كلام خدا اجتناب نكرده.
اين آياتي كه تو نوشتي هر سال ميليون ها مسلمون حداقل تو ماه رمضون كه قرآن ختم مي كنند مي خوننش و بعد خوندنش هم ميگن : « صَدَقَ اللّهُ العَلِي العَظيم » و حرف هاي خدا رو تأييد مي كنند. وقتي خودت تا حالا اين آيات رو از دهن كسي نشنيدي ، نگو از ما مخفي كردن !!!
هر كسي مي تونه از ميلياردها جلد قرآني كه چاپ شده ، يكيشون رو برداره و اين آيات رو بخونه. ضمنا اگه مي خواستن اين آيات رو مخفي كنن و از گفتنش اجتناب كنن ، تو اين همه كتاب هاي تفسير قرآن به اين آيات اشاره هم نمي ردند.
اميدوارم خداوند بزرگ و بلند مرتبه هم شما و هم من رو به صراط المستقيم هدايت كنه.
رها
|
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
من برنامه رو دیدم یکی از خانم ها گفت وقتی یک زن زیبا میبینه خوشش میاد و دوست داره تماشاش کنه و این ربطی به لز بودن نداره هر انسانی به زیبایی تمایل داره. لطفا از کاه کوه نسازید.
پاسخ ها
سمیرا
| |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
با عارف موافقم
امیر
|
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۷
به نظر من اونا تشنه خاک ایرانن من بسیجی نیستم اما دوس ندارم وطنم تو دست افراد بیگانه باشه از خواب بیدار شید...
ناشناس
|
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۹
اگه یکی در مورد این قضیه صحبت کنه صد در صد به این معنا نیست که داره ترویجش میکنه
علی رضا زارع
|
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۴
ترا به خدا این ماهواره ها را جمع اوری کنید اینها دارند تیشه را از ریشه می زنند می خواهند مردم را بی حیا کنند وترویج فرهنگ سکولار غرب را اشاعه می دهندو می خواهند خانواده ها را از درون متلاشی کنند خدا تعنت کند امریکا و اسرائیل و انگلیس و همه کسانی که با انها همکار و هم فکر هستند
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۶
موافقم اونا میخوان همه ی چیزهای قبیح انجامش واسه ما عادی جلوه کنه
علی رضا زارع
|
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۴
ترا به خدا این ماهواره ها را جمع اوری کنید اینها دارند تیشه را از ریشه می زنند می خواهند مردم را بی حیا کنند وترویج فرهنگ سکولار غرب را اشاعه می دهندو می خواهند خانواده ها را از درون متلاشی کنند خدا تعنت کند امریکا و اسرائیل و انگلیس و همه کسانی که با انها همکار و هم فکر هستند
اشکمهر شجاع
|
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۶
من که تا حالا چیز خاصی نریدم ولی اگر چیزی باشه باید درست بشه چون بای ابروی کشورمون در میونه
کاوه
|
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۰
جمع کردن دیشها که البته تنها دلیلش مسایل سیاسیه هیچ نتیجه مثبتی برای خانوادها نداره.فقط راهش اگاهی منطقی و روشن کردن والدین و جوونا با برنامهای کارشناسی و جذاب که شاید بیننده رو از پای شبکه دلنشین ماهواره جدا کنه
پاسخ ها
محسن
| |
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
منم موافقم داداش کاوه
راه حل جمع کردن دیش نیست
خود آدم باید بفهمه و مقایسه کنه حرفای اونارو با اموزه های اسلامی که میدونیم
وگرنه باید چاقوهارو هم جمع کنن چون میشه آدم کشت.
یه سری از برنامه هاشون واقعا خوبه
ولی بعضیاشونم هتاکی به دین اسلام و ایرانی هاست ب قول دکتر شریعتی:
"مهم نیست که به نماز ایستاده باشی یا به شراب نشسته باشی مهم این است که در صحنه نباشی"
باید دشمنو شناخت
ناشناس
|
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۱
حالم بد شد
پاسخ ها
منا
| |
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
تو رو خدا بی خیال شید اینقدر پی حرف نرید حالم بد شد
reza
| |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۹
به درک
ناشناس
|
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۱
وای تو رو خدا کی این برنامه رو نشون دادن
ناشناس
|
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
همجنسبازی نوعی انحراف جنسی محسوب می شود ولی همجنسگرایی یک گرایش جنسی طبیعی است و به هیچ وجه انتخابی, اکتسابی و یاددادنی نیست بلکه در درون و ذات افراد است. همجنسگرایان از ابتدای تاریخ بسیار تحت ظلم و فشار بوده اند و آمار خودکشی در میان آن ها سه برابر ناهمجنسگرایان است. مسئله درباره زندگی بندگان خداوند است, تعصب را کنار بگذارید و خداگونه بیندیشید. خدا برای همه است و هر کس را همان طور که آفریده دوست دارد. شما نمی توانید همه ی مردم را مثل خودتان بکنید, یاد بگیرید که دیگران را بپذیرید و خودتان را تحمیل نکنید. این برنامه ها برای اینه که کمی رنج همجنسگرایان رو کم کنه که بابا یه امیدی هست. بحث تبلیغ نیست بلکه بحث انسانیت و کنار گذاشتن تعصباته. اگر کسی دوس داره اسم مغازش یه چیز باشه به شما ربطی نداره, به جای فضولی تو زندگی مردم برین به بچه های سرطانی کمک کنین, سالمندا, معلولین. این دنیا کوتاهه و پر درد و رنج, به جای اینکه اونو برای هم زهرمار کنیم, بهتر نیست کنار هم باشیم؟
پاسخ ها
یه دوست
| |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۶
از نظر خدا ارضای جنسی از هر طریقی به غیر از ازدواج حرام است شما سعی کن خودت خداگونه بیندیشی به جای اینکه به دیگران تعارف کنی
عارف
| |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
مرده شور تو رو ببره و اون انديشه هاي خداگونتو!!!
خب بيچاره هموم خدايي كه تو ازش حرف مي زني در مورد امر به معروف و نهي از منكر تا حالا چيزي بهت نگفته؟؟؟
اين حرفات دقيقا شبيه فراماسون هاست.
ببينم اصلا تو مسلموني يا بهايي ؟؟؟
مرده شور اون منطق و انسانيت تو رو ببره...اگه با خانواده خودت هم اين كار رو بكنن باز هم از انسانيت و كنار گذاشتن تعصبات حرف مي زني؟؟؟
ضمنا اين سوال كه « بهتر نيست كنار هم باشيم » رو از خانواده خودت هم پرسيدي؟
اونا چي گفتن فيلسوف بي منطق ؟؟؟!!!
سارا
|
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
واقعا حالم به هم خورد
رویا
|
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
lمن بسیجی نیستم ولی دوست ندارم توکشوری زندگی کنم که ناپاک باشه لطفابابرداشتن ماهواره هاازاین کارجلوگیری کنید
پاسخ ها
ایدین
| |
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۹
بدت میاد ماهواره نخر نکاه نکنی
نصيحت
| |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
برنامه هاي داخل كشور قوي كنند رفاه مردم زياد كنند به مردمشان بها بدند و به انسانيت احترام بذارن كسي ماهواره و شبكه هاي ديگه نگاه نمي كنه
امیر
| |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
شوخی نکنید زشته
KHADIGE
|
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۱
این ایراد گیری از شبکه های ماهواره ای برای اقایان نیاز به دلیل ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
شما که بسیجی نیستی با شمام . پاکی شما ربطی به ماهواره نداره خواهشا جو گیر نشید . ناپاکی جامعه من و تو با برداشتن ماهواره درست بشو نیست . این همه لات . این همه قاتل . این همه بی ناموس کثیف که عشقشون قمار کردنه . شما که پات به کلانتری باز نشده میگم (بعضی وقتا میرم دنبال داداشم میبینم ) من به شما سه هفته وقت میدم که شبکه من و تو رو به اینا ربط بدید .
مومن داره این همه برنامه علمی بهت نشون میده . حالا شد بفرمایید شام شما یه شبکه دیگه ای رو نگاه کن . مگه قراره یه شبکه هر جی بسازه مورد قبول همه قرار بگیره . یعنی شما بشینی پای شبکه یک تا شب عوضش نمیکنی ؟ طبیعت انسان توی اختلاف سلیغه هاس . آی هاوار ای داد ای بیداد .
یلدا
|
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
والا من که تا حالا چیزی احساس نکردم !!!!!!!! شما که بدتون میاد چرا نگاه کردی چراااااااا؟
محسا
|
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
*#مهم. مهم*# اصلا یعنی چی انسان اگر این کار ها را بکند که دیگر انسان نیست. حتی از حیوان هم پست تر است.خب بفرمایید بعد میگن اونا با فرهنگن. واقعا به ایرانی بودن خودتون افتخار کنید. نگاه نکنید که چه حکومتی دارید . فکر کردین اونا چطوری اینقدر پولدار شدن؟ با دزدی از ایران که روزی قویترین کشور جهان بوده والان هم دارن از تریق شبکه های ماهواره ای بنیان های خوانواده را ضعیف کرده و باری دیگر به کشور ما حجوم بیاورند . از شما خواهش میکنم که دیگر گول این دزد ها را نخوریم ودر پایان میخواهم این مطلب را کپی کنید و به همه جا بریزید لطفا باتشکر
پاسخ ها
5739
| |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۲
آخه بمیری اینم نظره
ناشناس
| |
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
واقعا هم چقدر با احساس . خدا رحم کرده قاضی نشدین خانوما . چقدر هم مهم
بهار
| |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
با نظر آخ بميري اينم نظره به شدت موافقم
عارف
| |
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
كاملا با شما موافقم.نظر خوبي بود.
ولي يه چيزو دقت كنين ؛ مشكل از ساده بودن خود ماست. ما همه چيز رو ساده گرفتيم كه اونا راحت از جيب مون دزديدن و بردن و خوردن و يه آبم روش.حالا هم تموم كردن دوباره اومدن واسه دزدي... دزدي ذهن جوانان ايراني ؛ اومدن واسه از بين بردن همه اون اعتقادات و ارزش هايي كه به خاطرشون هزاران هزار قطره خون ريخته شد.
به هر حال آفرين بر شما به خاطر اين نظر مناسبتون.
ان شاء الله كه در پناه خدا و امام زمان(عج) همچنان روي اين جور اعتقاداتون پايبند باشيد.اميدوارم بي بي بي حرم پشت و پناهتون باشه.
ملینا صباغ
| |
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
حضرت کار درست هحسا نه و مهسا در ضمن طریق درسته نه تریق
ناشناس
|
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
اونوقت شما چرا با این دقت تا آخرش را دیدی؟
پاسخ ها
مهدی
| |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
خوب راست میگه دیگه اگه بده پس چرا همتون نگاه کردین ؟؟؟؟؟
یه دوست
| |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۶
برای اینکه بدونه ذهن تو جوون رو با چی پر میکنن
ناشناس
| |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۷
نمی خواد بخاطر من جوون بنیاد خانوادشو به هم بریزه،20:30 نگاه کنه
عارف
| |
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
واقعا اي كاش كه ما اونقدر كه مزخرفاي bbc رو قبول داريم ، يه خورده حرفاي 20:30 رو هم قبول مي كرديم.
ناشناس
|
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
من که آنتن ماهواره دارم ولی اونقدر درکمون بالا است که حتی اجازه ندادیم از این دیش برنامه هایی غیر استانی پخش بشه . لطفا به مسئولین بگید اگه وضعیت انتن ها و شبکه ها و برنامه ها و کیفیت اونا رو بالا ببرن مردم بیکار نیستند سراغ این مزخرفات رسانه های غربی برن. ملت ایران ملت بادرک و شعوریه .فقط باید مدیریت درست باشه
پاسخ ها
حمید
| |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
تو که شبکه من وتو را نمیبینی چرا وارد این سایت شدی
هه
| |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
بعد شما كه همش شبكه استاني ميبيني خسته نميشي يه سريالو 60 بار نگاه كني؟ شبكه هاي استاني كه همه برنامه هاش مثل همه؟ خب شما چرا اصلا ماهواره خريدي؟
sadi
| |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۱
دیدن شبکه های مختلف کار ادمای بیکاره .حیف وقت ادم نیست.مگه چند سال دیگه می خوای روی این کره خاکی زندگی کنی .سعی کن درست ببینی
ا.ب
|
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
به نظره من انسان باید اون قدر درک بالایی داشته باشه که فرق بد و خوبو از هم تشخیس بده.
به نظره من این مردمن که نمیدونن تکنولوژی یعنی چی.
اگه یادتون باشه زمانی هم که ویدیو تازه امده بوود میگفتن دیدنش حرامه.
اینا همه فتواهای غیر منطقیه.
کی میخواید متوجه شید دنیا داره پیشرفت میکنه.ماهواره هم یکی از دستاوردهای جهانه.به جایه این حرفا یاد بگیرید چطور باد ازش بهره برد.یکم در مورد حرفم فکر کنید!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
واقعا خوشم اومد . این که نمیشه نتونی از چیزی استفاده کنی بگی حرامه این جوری باشه اتومبیل هم حرامه !
میگی نه ؟
طرف دیروز زده بود 9 نفر کشته بود سه تا هم زخمی .
این که نشد
ر.ر
| |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۱
دقیقا باهات موافقم
ناشناس
| |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
بسیار عالی
ناشناس
| |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
آفرین دوست عزیز حرفت کاملا درسته موافقم باهات اساسی.
عارف
| |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
ببين نا شناس ؛‌ كمي تا قسمتي باهات موافقم.
ولي به اين هم دقت كن اگه يه چيز در طي مدت طولاني به خورد انسان داده بشه ، هر كسي هم كه باشه به خاطر مسئله شرطي شدن، به اون موضوع عادت مي كنه.نهايتا خودش هم ميشه جزئي از اون موضوع.
به نظر شما غربي ها تا حالا چقدر توي شبكه هاي ماهواره اي از اين جور چيزا تبليغ ، تحليل و همه رو بهش تشويق كردن؟؟؟
بله ؛ حرف شما درست ، رهبرمون آيت الله خامنه اي هم بارها گفتن كه از غرب ، زشتي ها نه ، ولي خوبي هاشون رو ياد بگيرين و از تكنولوژي هاشون بهره مفيد ببريد. امام صادق (ع) هم مي فرمايند: در آخرالزمان نگه داشتن سنگ گداخته شده در آتش آسان تر از حفظ ايمان است.
حالا سوال من از شما اينه : اين تكنولوژي در حال پيشرفت اونقدر قدرت نداره كه جوونايي كه ذهنشون هنوز با اين دنياي پر از دستاورد ،‌آشنا نيست رو از راه به در كنه؟؟؟؟
خواهش مي كنم كه شما هم روي اين حرف من يه خورده فكر كنين!!!!!!!!!!!
بهروز
|
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
اگر شما كه ماهواره نداريد فقط يك هفته به شبكه هاي ماهواره نگاه كنيد مي فهميد كه اون تو ر كه فكر مي كنيد برنامه هاي بدي ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
داداش شما هی بیا برای اینا توضیح بده . میگه نه شبکه اسپس داره !! اگه ماهواره بده چرا ایران خودمون این همه شبکه ماهواره ای داره ؟
ناشناس
| |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
خوب راست میگه اگه بده چرا ایران برنامه هاشو تو ماهواره پخش میکنه بعدشم شما برنامه بداشو نگاه نکن ، خوباشو ببین قربونت
عارف
| |
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
عزيزم ... آقا بهروز ...
بحث سر كل شبكه هاي ماهواره اي نيست دلبندم.بحث سر تهاجم فرهنگيه . بحث سر اينه كه خيلي ساده و راحت دارن به ارزش هايي ديني و اعتقاداتي كه واسشون هزاران هزار قطره خون ريخته شد و هزاران هزار پسر ، بي پدر شدن و هزاران خانواده بي سرپرست شدن ، جسارت مي كنند.و الا ما كه با خودِ ماهواره مشكلي نداريم . بله ماهواره شبكه هاي مذهبي هم داره مثل شبكه امام حسين(ع).ولي خودت بگو كدوم شبكه مخاطبش بيشتره؟؟؟
علی
|
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
تعصب همه رو کور کرده هم اینطرف هم اونطرف هر دو طرف هم میدونن فقط و فقط قضیه سیاسیه هزار تا کثافت کاری تو همین مملکت اتفاق می افته که حیوون بازیه اونا جلوش هیچه. هزار تا جنایت و جنگ اونوریا درست میکنن که ..... ولش کن منو شما بازیچه ایم.
پاسخ ها
عارف
| |
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
آقا علي ؛ من نمي دونم شما مسلمونيد يا نه ولي اگه مسلمونيد بريد ببينيد كه قرآن در مورد كفار چي ميگه.
ولي آقا علي تا حالا كسي تو مملكت ما حداقل تو تلويزيون ملي ، از كثافت بازي و حيوون بازي دفاع نكرده.
درد رو از هر طرف نگاه كني درده. درد هم همه جا هست .وگرنه خدا تو قرآن خودش هيچ وقت از گسترده بودن دامنه فساد حرف نمي زد.
هم واسه شما و هم واسه خودم آرزوي هدايت شدن دارم.
ناشناس
|
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۹
یه مشت آدم بیکار نشستن از شبکه ها ایراد می گیرن. میشه بگید نکات آموزنده شبکههای ایرانی چیه؟ جز غم و غصه که چیزی نداره. آدم حالش بد می شه. البته خدا رو شکر که اهل تلویزیون نگاه کردن نیستم. ولی بد نیست یه سوزن به خودتون بزنید یه جوالدز به دیگزان
پاسخ ها
عارف
| |
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
تو از تبليغ فساد خوشت مياد بي نام و نشون؟؟؟
همه كه مثل تو سكس و سگ بازي واسشون عادي نيست.
مردم از خانواده خودشون خجالت مي كشن كه اين چرنديات رو بشنون.
ضمنا آدم هاي بيكار اونايي هستن كه ساعت ها وقتشون رو مي ذارن تا با اين برنامه هاي بي محتواشون ذهن جووناي مسلمون ايروني رو بدزدن نه افراد ساده لوحي مثل تو رو.
الی
| |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
با عارف موافقم.
ناشناس
|
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۰
اقا راستشو بخواین به دور از تعصب و این چیزا بعضی وقتا یه چیزایی رو پخش می کنن که ادم وقتی با خانواده می شینه نگاه بکنه خجالت میکشه همین بفرمایید شام نمیدونم شاید برای شما عادی شده ولی یه کم فکر کنیم قبلا هم اینطوری بودیم
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
قبولت دارم
سحر
| |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
عارف جان برادر من چرا با خانواده می شینی پای فیلم های خجالت آور این کارت خیلی زشته من با اینکه به اندازه تو خوب نیستم هیچ وقت چنین کاری نمی کنم !
ناشناس
|
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۱
کافیه مردم فقط به منطق خودشون مراجعه کنند اونوقت میفهمند چی درسته چی غلط. هرکی از ماهواره بدش میاد مجبور نیست نگاه کنه.اگر
نگران این هستی که برنامه های ماهواره اعتقادات رو عوض میکنه برو برنامه های صدا وسیما رو نگاه کن اما چه بخوای چه نخوای نمی تونی افکار وعقایدت به کسی تحمیل کنی
حافظ
|
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
عیبد رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت که گناه دگران برتو نخواهند نوشت من اگر نیکم و گرد بد تو بروخود را باش هرکسی آن درود عاقبتکار که کشت
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
داداش (نمی دونم شایدم ابجی) این مربوط میشه به عیب جویی از دیگران
ما همه در قبال هدایت و گمراهی هم مسئولیم چون ادمیم و اجتماعی
ایرانی
| |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۲
گل گفتی
علی
|
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
به نظر من هر کس به عقل و دلش رجوع کنه میتونه خوب وبد را تشخیص بده پس تحمیلی نیست
ناشناس
|
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۱
واقعا جای تاسفه ! چرا همش از ماهواره ایراد میگیرید تمام شبکه های اون که بد و منحرف نیست اینقد تنوع داره که بیننده رو سرگرم کنه شبکه های داخلی خودمون چه گلی به سرمون زدند همه کلیشه ای !!!!!!!!
پس اول همه جوانب رو درنظر بگیرید پس اظهار نظر کنید انسان عقل و شعور داره نیازی نیست کسی براش تعیین تکلیف کنه !!!!!!! اگه راست میگین تلویزیون ایران حداقل با پخش موسیقی های مجاز با خواننده های خودمون ما رو سرگرم کنه چرا اینقد حسادت چرا؟!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۲
حرف حساب میزنی خیلی کارت درسته
ناشناس
| |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
عیب ماها اینه که خودمونو با فیلم مشغول میکننیم چرا ما باید بشینیم اختراعات و فناوری اونارو ببینیم چرا ما کاری نکنیم که اونا اختراعات ما رو ببینن
رضا
| |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
ما كه از ماهواره ايراد نگرفتيم . اتفاقا بعضي كانالاش خوب هم هست.اما اي شبكه منو تو داره رو فرهنگ ما كار ميكنه
سید حسین ک
|
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۱
واقعا این مدل آدمها زندگی کثیفی دارن چون حتی حیوانات هم این کار رو نمیکنن .خداوند تمام موجودات رو جفت آفریده اگر کسی به اندازه یک بچه هم فهم داشته باشه این رو درک میکنه.اینجاست که باید گفت همجنس بازان از حیوان پست ترند.
عارف
|
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۲
برنامشون خیلی زنده بود
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
حالا این که گفتی یعنی چی ؟ خوبه یا بده؟
محدثه
| |
۰۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۳
منم نفهمیدم منظورت خوبه یا بد...
امیر رضا
| |
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
خالی نبند من خودم دیدم مرده بود اصلا نفس نمیکشید.
سیما
|
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۲
امکان نداره
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۲
چی امکان نداره؟
امیر رضا
| |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
نه بابا!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
امکان نداره الکی نگین ذهن مردم رو خراب کنین اگه بده چرا خودتون نگاه میکنین
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
حالا شد آفرین.
مهرداد
|
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
اره اتفاقا یکبارم توی منوتو+پلاس یه گزارشی از جشنواره همجنس بازان از لندن تهیه کردن شبکه خیلی سخیفیه اصلا از مجریان لوس وبرنامه های مضخرف این شبکه خوشم نمیاد
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
اصلا" سخیف نیست خیلی هم مجری های باشخصیتی داره.
ر.ر
| |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۱
بهتره قبل ایراد گرفتن از بقیه یاد بگیری مزخرف چطوری نوشته میشه
ناشناس
| |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۳
بیخود هیچ کسم از تو خوشش نمیاد
djرستم
|
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
آخ جووووووووووووووووووووووون
سعید
|
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
بی اجازه وارد محفل شدم شرمنده - نظرات همتون رو خوندم و استفاده کردم و حداقل نظر قشر کامپیوتر بلد جامعه رو فهمیدیم!
ناشناس
|
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
آقایی فرمودی ممنون که اومدی . ولی کاش یه نظر هم لای حرفات مینوشتی از دلت با خبر میشدیم .
منم همه رو خوندم ولی خواهشا دوستان تا یه چیزی میاد به ذهنتون الکی بلوا نکنید بعد اسمشو میزارین غیرت . یه شبکه است مثل هزاران شبکه دیگه اگه دوست نداری , اعصاب خوردی نداری نامه نگاری نمیخواد . کنترل رو بردار تق بزن پی ام سی آهنگ نگاه کن اصلا خاموش کن بخواب . اصلا کی گفت بری ماهواره بخری گزارشت بدم بیان دیشت و جمع کنن ؟ دوستان خوش باشید و خدا رو فراموش نکنید.
این بحث ها تمومی ندارن .
پاسخ ها
محمد
| |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۰
ناشناس به ظاهربرو به درگاه خداوندتوبه کن .مگه میشه خداروفراموش کرد خداکه استغفرالله خوردنی نیست بگی فراموش کن .بروتوبه کن
ناشناس
|
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۱
دوستان عزیزی که دم از دین میزنن چه اندازه خدارو شناختند؟ خداوند به اندازة توانایی هر شخص از اون مطالبه میکنه، اینها دست خودشون نیست عزیزان، وقتی کسی حاضر به ازدواج نیست این برخلاف جهت آب شناکردن نیست، این خواست خدا در وجود بندشه. حالا فقط مشکل بچه های ما شده دیدن برنامه ای که توش اظهار نظر فردی شده، یا دیدن برنامه ای از صداو سیما که باعث میشه یه بچه معصوم به تقلید از بازیگر فیلم بره خودشو از لوستر خونه آویزون کنه و خودکشی کنه!!! اینقدر تو سرمون زدن که حواسمون به دورو برمون نیست! همون طور که یکی دیگه از دوستان نوشته، همجنس بازی یه انحرافه ولی همجنس گرایی یه حسه که از نوزادی تا همیشه با فرد هست، خواهشن اگه وجدان دارید برید پای صحبتهای این هم نوعانتون بشینید ببینید درد دلشون چیه؟! اینقد تعصبات بیخودی نشون دادن باعث میشه که همیشه این مملکت برای استفادة آقایان و آقا زاده ها مثل بهشت باشه،
"درد من حصار برکه نیست، زیستن با ماهیانی است که فکر دریا به ذهنشان خطور نکرده است" آزاده باشید ...
پاسخ ها
جواد
| |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
ایواله من که با نظرت حال کردم .به این میگن دو کلمه حرف حساب.
سادنا
|
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
برنامتون عالیییییییییییه
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
کییییی؟کجا؟کی؟من کیم ؟اینجا کجاست دختر؟
علی رضا
|
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۷
فرق انسان بافرشته همینکه اگه انسان باوجودداشتن غرایزی چون شهوت حسادت کینه...اگه راه یکتا پرستی روانتخاب کنه از فرشتگان به خدا نزدیکترمیشه و اگه نه از حیوان پست تر چون به جای عقل از هوای نفس شیطانی پیروی کرده ولی فرشتگان مقرب خدا این غرایز رو ندارند و از عقل پیروی میکنند دی گه خوددانیییییید...
مريم
|
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۷
دكترشريعتي دركتاب پدرومادرمامتهميم مينويسه تعجب نكنيدكه كشورهاي فقيرمذهبي وكشورهاي پيشرفته درقيدوبند مذهب نيستنداين خودماييم كه خودمونواسيركرديم بين حرفهايي كه حتي اسلام هم اونو قبول نداره به نظرمن بايدفكر پيشرفت باشيم اينكه بشينيم وبگيم اين خوبه اون بده راه حل نيست راه حل ياد دادن روش تشخيص خوب وبده
امیر
|
|
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۸
واقعاً شما بیکارید این برنامه های بیخودی رو نگاه میکنید چه برسه در موردشون هم مینویسید . هرکس نسبت به فرهنگ و تربیت اجتماعی خود از برنامه ها برداشت میکنه . بهتر ما روی فرهنگ بچه هامون کار کنیم تا اینکه اانرژی خودمون رو روی نفی کردن این مسایل. بهتر نیست؟
ززری
|
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۸
چکار به این کارا دارین بیخیال بابا
ناشناس
|
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۹
چرا شما عادت کردین به مردم دروغ بگید اصلا تو اون برنامه از این حرفا نزدن از بقیه میخوام تا برنامه رو ندیدن به کسی تهمت نزنن اخه گناه کبیرس
ali
|
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۰
مگه شما ماهواره داری
دختر لر
|
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۱
با سلام تا جایی که من دیدم اینجور مسائلی تو برنامه ..... نبوده بر فرض اگر هم باشه کسی که بییننده است نباید اینقدر ضعیف باشه که بخواد با این جور حرفهاافکارش منحرف شن ماهواره هم چیز بد داره هم چیز خوب من سه ساله دارم همه جور برنامه ای رو می بینم هیچ تغییری هم نکردم
ناشناس
|
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۱
اللهم العجل الوليك الفرج
پاسخ ها
خدمت
| |
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
انسان دارای دو ضمیر خوداگاه و ناخوداگاست ضمیر ناخوداگاه شم چه بخوای چه نخوای تاثی میگیره
دختر آگاه
|
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۴
دوستان عزیز
اگر اعتقادات ما بخواد انقد سست باشه که با ۴ تا حرف تو
یه شبکه از بین بره باید برای خودمون متاسف باشیم..
چرا همیشه اطرافمونو محکوم میکنیم؟
انقدر رو ایمانمون کار نمیکنیم
ارزش اعتقادات به بودن در شرایطی مثل اینهاست..
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
بعضی وقتا اعتقادات هم به تدریج سست میشه توجیه نکنیم
یلدا
|
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
من خودم با همجنس گرایی کاملا مخالفم اگه خدا می خواست که دو همجنس با هم اتباط برقرار کنن چرا جنس مخالف یا بهتر بگم مکمل را افرید ما ایرانی هستیم نمیگم مسلمان میگم ایرانی تابع اصالت،فرهنگ،خانواده و ارتباط، بهتر زیبا اندیشی و دور اندیشی داشته باشیم من خودم تا حالا این برنامه را ندیدم و نمیتونم یک نظر کامل و قطعی بدم بهتر اگه ما در مورد یک برنامه نظر منفی میدیم نظر مثبت هم بدیم ببینیم این برنامه چه نکات مثبتی داره که مخاطب جذب میکنه
Masoud
|
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
کدوم کشور هزینه گزاف این شبکه رو میده؟؟؟؟؟
قصدش از این ولخرجیا چیست؟؟؟؟؟
دلش واسه من ایرانی میسوزه؟؟؟؟
پاسخ ها
moeiiin
| |
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
rast gofti manke megam inglis
ناشناس
|
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۹
خیلی ام شبکه خوبیه.شمایید ک دیدتون مشکل داره و فکرتون خرابببببببببببه یاد گرفتید به همه چی اونجوری نگاه کنید.واقعا متهسفمممم
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۹
آفرین
sara
|
|
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۷
ما هم برنامه رو دیدیم ولی تا این حد که میگین نبود
ناشناس
|
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۷
به نظرم اگه مردم بتوانند شبکه های داخلی را ببینند ماهواره نگاه نمی کردند
داش ممد
|
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۷
چرا میشینی پای ماهواره این چیزا را می بینی داداش آدرس بده برات یه سی دی کامل دعای کمیل و ندبه و .... بفرستم اخلاقت عوض نشه این چیزا برای شما زشته من اگه جای تو بودم همین حالا ریسیورم رو با لگد خورد می کردم که دیگه این لحو لعب ها را نبینم و روح لطیفم خراب بشه یه دستگاه دیجیتال استانی بخر و فقط بشین پای همونا برو بابا جان آفرین
ناشناس
|
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
داریدچهره ی ماهواره روتخریب میکنیدتانتونیم ازدنیای بیرون ایران باخبرشیم ومثل این سی سال بازم مردمو ........
مه
|
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
با سلام
من فکر می کنم برای استفاده از ماهواره شرایطی رو باید در نظر بگیرید تا لا اقل کودکان و خردسالان یعنی بچه هایی که هنوز توی نوجوانی یا نو نهالی هستن،نتونن چنین چیزایی رو ببیند،اما زن و شوهر فکر کنم این جور چیزا رو ببینن تاثیر بدی نداشته باشه،من خودم در ماهواره شاید 7 تا شبکه داشته باشم،یکی از شبکه هام هم شبکه اهل بیت هستش،بسیار شبکه خوبیه و حقایقی رو بازگو میکنه از شیعه و سنی که برای هر مسلمانی واجبه بدونه،در حالی که جمهوری اسلامی نمایندگی این شبکه رو به دلیل یه وحدت ِ مسخره بسته و خیلی مخالف این شبکه است
لادن
|
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
کار بدیه
ناشناس
|
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
این شبکه واقعا شبکه فاسدیه و توسط اسرائیل پشتیبانی میشود
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۳
بیشین بینیم بابا کی میگه.حتما اسراییل خودش داد زده ک آقا این شبکه مال ماست؟شماها نکته مثبتارو نمیگیری ی راسمیری سراغ منفیا.ذهنت انحراف داره
سیما
|
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
vagti gonahe kabiras yani gonahe na bakhshidani mage marizam hamchin gonahi bokonam vaymistam ezdevaj k kardam niyazamo bartaraf mikonam in chert baziya yani chi
پریا
|
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
امیدوارم همچین خبری از شبکه من وتو کذب باشد
پریا
|
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
امیدوارم همچین خبری از شبکه من وتو کذب باشد
مهدی
|
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
دوستان گرامی هدف از بحث واظهار نظر این است که به یک نقطه مشترک برسیم با این روند که هرکس درباره خوب یا بد بوده چیزی نظر بدون منطق بده به قول فیلسوف بزرگ برتراندراسل چیزی جز گمراهی نیست پس داشتن زاویه دید مناسب در مورت قضاوت چیز خوب یا بد خیلی موثر هست.از اول تاریخ تا به امروز برای بشر همیشه نقطه انحراف وراه راست بوده وخواهد بود عاقل کسی هست که در بدترین شرایط هم خویشتن دار باشه. مگر زمان حضرت یوسف ماهواره بود که زلیخا دست به آن کار زد .مگر حضرت مریم در زیبایی زبانزد عالم نبود چگونه خویشتن داری کرد.شما چه تصوری از دنیای اطراف خود دارید؟ایا باید همه زمیته ها ی خوب فراهم باشد تا ما ادعای پاکی داشته باشیم ؟؟؟؟؟؟؟
ناشنای
|
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
این نامردمان که ترویج همجنس گرایی میکنند خوب فهمیده اند که چطور خلا های رسانه ملی مارو پیداکنند ولابلای انها هم جنس گرایی وصد جور معضل ومسکل رو به خورد ما وبچه های ما بدهند راستی کدام یک از ما دوست داریم بچه هامون ....
رو
|
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۳
خاک بر سر شون که تفکر پوچ و بی منطقی دارن ما ایرانیان قدر خودمونو نمی دونیم و زود چه دیر می شود که بفهمیم سنت ما بالاتر از غرب است ای وای بر ایرانیانی که از کشور خودشون بد میگن خاک بر سرشون وقتی خانم گوگوش احمق طرز تفکر همجنس بازی را دارد و به این بچه های که هیچی ندیدن رو تشویق می کنن که این میشه که هر ننه قمر ی میاد ادعا می کنه
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۵
ادب داشته باش
علي
|
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۴
اي خاك بر سر رها اعتمادي وشبكه نوچه هاي انگليس
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۳
خاک بر سر خودت.ی بحث عمومیه.مگه جنگه ک فحش میدی
ناشناس
|
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۵
هر چی هستن به خودشون مربوطه ،
ناشناس
|
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۶
فقط جابجای عظیم باحاله
مهدیه
|
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۷
بابا اینقدر حرص نخورید من خودم سوئد بودم ,ان اپارتمانهایی که همه شان هم مثل هم هستند واکثراین بدبخت ها درآن زندگی می کنند اصطلاحا همان مسکن مهر های ما درایران است بابا ازیکسری بدبخت رانده شده از وطنی که چیزی برای ارائه ندارند چه انتظاری دارید.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
تو سوئد چیکار میکردی ؟ اصلا چرا برگشتی ؟ اینا چیه میگی؟ اینم شد نظر ؟دلت خوشه
ناشناس
|
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۸
درود
خیلی خوبه که در این سایت آدم هر نوع اندیشه ای رو می تونه ببینه
گاهی با چنین مسائلی که روبرو میشم مطمئن میشم که ما راه خیلی زیادی رو پیش رو داریم
امیدوارم که بتونیم در کنار هم قدمی در این راه که راه تعالی فرهنگ ماست قدم برداریم
بدرود
ناشناس
|
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
دوستان عزیز کانالهای ماهواره مثل کاردتیز و برنده هم میتونه در جهت مثبت استفاده بشه و هم منفی . بنده حدود 11 سال از ماهواره استفاده میکنم ولی از برنامه های مناسب سلیقه خود و خانواده استفاده می کنم و تا بحال برنامه غیر اخلاقی استفاده نکرده و نمی کنم و بر اساس اعتقادم از آن استفاده می کنم کسی شما را مجبور به دیدن برنامهای از کانال خاصی مجبور نمی کنه خودت بر اساس فهم و درکت ازش استفاده کن
ناشناس
|
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
دنیا کجاست و ما کجاییم؟!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
و دنیا کجا باید باشه؟
مریم
|
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۲
از وقتی فهمیدم بچه های من وتو بهائئ هستند خیلی ازشون بدم اومده /اخه من یه تحقیق گامل در مورد بهائئها انجام دادم و میدونم چه آدمهای کثیفی هستند و اعتقادات مزخرفی هم دارند
واقعا واسشون متاسفم که با وجود ایرانی بودنشون باز هم در مورد وطنشون بد میگن و با آمریکائیها هم فکر و صدا شدن تا کشورشون رو خراب نشون بدن
ایدا
|
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۳
من و تو بهترین شبکه است مریم جوباشتباه می کنه
ندا
|
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۳
سلام منم اتفاقا اون برنامه رو ديدم بيشتر ادمايي كه تو بفرماييد شام شركت ميكنن يه عده عقده ايي بدبختن كه مفهوم ازادي در نظرشون همين نداشتن حجابو ارايشاي زننده كردنو مشروب خوردن به سلامتي همه كسايي كه به خاطر اين هدفاي محدود وپوچ كشورشون رو ايرانشون رو رها كردن تا مثلا ازاد بشن نميدونن بيشتر دربند شدن به خدا اينا تصوير همه ايرانياي خارج از كشور نيست ما كسايي رو داريم از دكتر ومهندس واقتصاددان و...اوه كه تو بهترين دانشگاها دارن تدريس ميكنن و وقت سرخاروندن هم ندارن واين رفتارا وكارا اصلا در شانشون نيست نمونش دكتر سميعي كه جراحاي خارجي بايد جلوش لنگ بندازن وما با افتخار ميگيم ايشون هموطن ماست اما شبكه من وتو خدائيش مستنداي جذابي داره همشم كه برنامه بد نيست اما اون ديگه به ظرفيت بيننده هاش بستگي داره كه چي ببينن قبولم دارم شبكه ائيه كه جمعه بهايي ها توش جمعه وزير نظر انگليس گربه هم محض رضاي خدا موش نميگيره كتاب ايران زمان قاجار علي اصغر شميم رو بخونيدتا بفهميد انگليس چه بلاهايي سر ايران اورده و ميخواسته ايراني چي باشه البته روسيه عزيز فراموش نشه
فرناز
|
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
بیکار تشریف دارین اخه گرایش مردم به شما چه .....
ناشناس
|
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
حالا که گفتن که چی
ناشناس
|
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
aval ink inshabake hame jur barnameyee neshun mide
2voman inghad bikhod gondash nakonid
3voman ta khodeto jaye una nazashty(hamjensgaraha) bikhod ghezavat nakon
hame chiz ... nist!o
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :