صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۴۸۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹
سیف‌اللهی:
هافبک فصل گذشته پارس جنوبی گفت: بعد از اینکه طلبم را از باشگاه پارس جنوبی گرفتم، با این تیم برای فصل آینده مذاکره خواهم کرد.

به گزارش بولتن نیوز، روح‌الله سیف‌اللهی در مورد بحث ماندن یا جدایی‌اش از پارس جنوبی گفت: قرارداد من شش ماهه بود و الان بازیکن آزاد هستم. هنوز هم طلبم را از باشگاه نگرفته‌ام و 70 درصد از مبلغ قراردادم را طلب‌کار هستم. مسئولان باشگاه هم قبلاً گفته‌اند که ابتدا تسویه حساب خواهند کرد تا بعداً از گرفتن طلبم مذاکره کنیم. من هم منتظرم تا طلبم را بگیرم تا بعداً در مورد فصل آینده مذاکره کنیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: من روزهای خوبی در پارس جنوبی داشتم و این تیم از لحاظ فوتبالی و مدیریتی شرایط خوبی داشت. اگر شرایط مهیا باشد دوست دارم بمانم ولی مهم این است که ابتدا طلبم را بگیرم تا بعداً مذاکره کنیم. قبلاً هم با آقای تارتار حرف زدم، ولی به جمع‌بندی خاصی نرسیدیم.

هافبک فصل گذشته پارس جنوبی در پایان تصریح کرد: من چند پیشنهاد خیلی خوب دارم، اما با هیچ تیمی به احترام آقای تارتار مذاکره نکردم تا ابتدا تکلیفم با پارس جنوبی مشخص شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :