صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۴۷۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰
اهدای ۲۰ هزار واحد خون در تهران از اول ماه رمضان
مدیرکل انتقال خون استان تهران گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون در استان تهران، ۲۰ هزار واحد خون توسط مردم اهدا شده است.

به گزارش بولتن نیوز، دکتر سید مرتضی طباطبایی اظهار داشت: در شب‌های قدر، مردم در استان تهران ۳۸۵۰ واحد خون اهدا کردند که نسبت به سال گذشته هفت درصد رشد داشته است که باید از مردم به دلیل توجه ویژه‌شان به این امر انسانی تشکر و قدردانی کنم.

وی تصریح کرد: هر روز به طور متوسط ۲۰ واحد پلاسما و ۳۰ واحد پلاکت نیز اهدا می‌شود.

به گفته مدیرکل انتقال خون استان تهران سامانه نوبت دهی اینترنتی اهدای خون نیز راه‌اندازی شده و مردم و اهدا کنندگان خون می‌توانند با مراجعه به سایت انتقال خون استان تهران از این امکان استفاده کنند تا وقت کمتری را در صف‌های طولانی مدت انتقال خون، از دست بدهند.

منبع: ایسنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :