صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۴۷۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
کیانفر؛
بازیگر نمایش "هایلایت" گفت: از نظر من این شب ها باید بیش از هر وقت به خداوند نزدیک شد. در کل ماه رمضان ماه احسان و نیکی است و...

گروه فرهنگ و هنر: صدیقه کیانفر بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون  ضمن عرض تسلیت به مناسبت فراررسیدن سالروز شهادت امام علی (ع) گفت: ماه مبارک رمضان برای همه ما ایرانیان عزیز و گرامی است. من تا جایی که سلامتی و وضعیت جسمانی ام اجازه دهد سعی می کنم روزه هایم را بگیرم.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از میزان، وی درباره فرارسیدن شب‌های قدر افزود: این شب‌ها در خانه تنها مانده ام ولی با این وجود این چند شب را در خلوت خود به راز و نیاز با خداوند متعال می پردازم. من همیشه تنها هستم اما تنهایی در شب های قدر حال و هوای دیگری دارد.

بازیگر نمایش "هایلایت" با اشاره به خاطرات خوب کودکی اش از شب‌های قدر اضافه کرد: یادم می‌آید که وقتی بچه بودم به همراه مادرم برای برگزاری مراسم شب‌های قدر به مسجد و یا هیات می رفتم. خیلی سال از آن روزها گذشته ولی یاد آن شب‌ها همیشه آرامش‌بخش است.

وی در همین راستا افزود: از نظر من این شب ها باید بیش از هر وقت به خداوند نزدیک شد. در کل ماه رمضان ماه احسان و نیکی است و امیدوارم این ماه بهانه ای شود تا به نزدیکان و بستگانم سر بزنیم و آنها را از تنهایی در آوریم.

کیانفر درمورد فعالیت های خود در عرصه بازیگری خاطرنشان کرد: فعلاً که در خانه هستم و پیشنهادی ندارم. کمی استراحت می کنم اما اگر کسی پیشنهادی دهد که از عهده من برآید و وضعیت جسمانی اجازه همکاری بدهد آن را بدون شک قبول می‌کنم زیرا بازیگری به من انگیزه می دهد.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :