کد خبر: ۵۴۶۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷
ضیاء‌الله اعزازی ملکی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس
مدارس غیرانتفاعی در مقابل پول زیادی که از مردم می‌گیرند، کیفیت آموزشی لازم و خدمت‌رسانی مفیدی ندارند.

گروه اجتماعی: مدارس غیرانتفاعی در مقابل پول زیادی که از مردم می‌گیرند، کیفیت آموزشی لازم و خدمت‌رسانی مفیدی ندارند.

به گزارش بولتن نیوز، مبلغ شهریه امسال به طور دقیق مشخص شده و هیچ مدرسه‌ای نمی‌تواند بیشتر از آن بگیرد. آن مدارسی که مبلغ بیشتری از دانش آموزان و والدین دریافت می‌کنند، حتما با عناوینی از جمله کلاس‌های تقویتی، فوق برنامه، آزمون‌های مختلف و...این مبالغ سنگین را گرفته‌اند که این کار غیرقانونی و دور از انصاف است.

اگر بررسی کنید با همین عناوین شما را توجیه می‌کنند. در واقع همه این‌ها ظلم به مردم است. نیازی به این کلاس‌ها نیست و تنها بهانه‌ای برای پول در آوردن است.

منبع: کانال تلگرامی رصد

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :