صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۴۶۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
شاهرودی:
مربی تیم فوتبال المپیک کشورمان اعلام کرد که بعد از عقد قرارداد رسمی با فدراسیون فوتبال در تمرینات این تیم شرکت خواهد کرد.

به گزارش بولتن نیوز، رضا شاهرودی  در مورد توافق با تیم فوتبال المپیک ایران گفت: قبلاً هم گفته‌ام که خوشحال می‌شوم تا برای فوتبال کشورم قدم بردارم و حالا هم احساس خوبی دارم که می‌خواهم در تیم المپیک فعالیت کنم. به‌عنوان مربی تلاش می‌کنم تا وظیفه‌ام را به بهترین شکل انجام دهم و هدفم کمک به کادر فنی و همچنین انتقال تجربیاتم به جوان‌های تیم است.

مربی تیم فوتبال المپیک کشورمان در پاسخ به این پرسش که چه زمانی قرار است در تمرینات تیم المپیک شرکت کند، عنوان کرد: قرار است به‌زودی قراردادهای اعضای کادر فنی امضا شود. آقای استیلی در این زمینه پیگیر است و بعد از عقد قرارداد در تمرینات شرکت می‌کنم.

وی در مورد اینکه آیا تیم المپیک می‌تواند با مربیگری کرانچار بعد از سال‌ها به المپیک صعود کند، تصریح کرد: کرانچار مربی با تجربه‌ای است که در جام جهانی هم مربیگری کرده است و کارنامه خوبی دارد. بار فنی کرانچار بالاست و بازیکنان ایرانی هم استعداد و توانایی زیادی دارند. ما تلاش می‌کنیم به هدف‌مان برسیم و رسیدن به المپیک دور از دسترس نیست. باید خیلی خوب و قوی کار کنیم تا به هدف‌مان برسیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: المپیک ، فوتبال ، کرانچار

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :