صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۴۵۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱
هفته ششم لیگ برتر فوتبال بانوان
دیدار تیم‌های فوتبال شهرداری بم و نماینده فارس که در نیمه نخست با 10 گل به سود بم به پایان رسیده بود، در نیمه دوم ناتمام ماند.

به گزارش بولتن نیوز، هفته ششم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز با برگزاری 6 دیدار پیگیری شد. در مهمترین بازی هفته ذوب‌آهن میزبان راه‌یاب ملل سنندج بود. با وجود گل زودهنگام ذوب‌آهن که توسط عادلی در دقیقه 4 به ثمر رسید، راه‌یاب با 2 گل زهرا حاتم‌نژاد به برتری رسید.

در دیگر دیدار امروز شهرداری بم تیم صدرنشین جدول که در نیمه اول 10 بر صفر جلو بود، نیمه دوم بازی این تیم مقابل نماینده فارس برگزار نشد. به دلیل مصدومیت تعداد زیادی از بازیکنان فارس و حضور 7 بازیکن در زمین، این بازی ناتمام ماند.

پالایش گاز ایلام نیز در یک بازی پرگل موفق شد خیبرخرم‌آباد را شکست دهد. 

نتایج کامل به شرح زیر است:

خیبر خرم آباد یک – پالایش گاز ایلام 7

ذوب آهن اصفهان یک – راه یاب ملل سنندج 2

شهرداری بم 10– نماینده فارس صفر (بازی در نیمه دوم ناتمام ماند)

پارس جنوبی جم بوشهر صفر – شهرداری سیرجان 6

سپاهان 5 – همیاری آذربایجان غربی صفر

آذرخش تهران 3– استقلال خوزستان صفر

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :