صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۴۴۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۲
لیگ قهرمانان اروپا
شب دوم هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان با صعود چلسی و برتری زسکا مسکو آغاز شد.

به گزارش بولتن نیوز، شب دوم هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان با صعود چلسی و برتری زسکا مسکو آغاز شد.

در بازی گروه سوم، چلسی با برتری 4 بر صفر در خانه قره‌باغ، رقیب را از دور رقابت‌ها خارج کرد و خودش به مرحله یک‌هشتم‌نهایی راه یافت.پس از اینکه صادق‌اف از قره‌باغ در دقیقه 19 اخراج شد، چلسی توسط ازار در دقیقه 21 (از روی نقطه پنالتی)، ویلیان در دقایق 37 و 85 و فابرگاس در دقیقه 71 (از روی نقطه پنالتی) به گل رسید.

تیم لندنی با این پیروزی 4 بر صفر، 10 امتیازی شد و صعود خودش از این گروه را قطعی کرد تا پس از منچسترسیتی دومین انگلیسی مرحله یک‌هشتم‌نهایی نام بگیرد.

در گروه اول، زسکا مسکو در خانه‌اش مقابل بنفیکای حذف شده به برتری 2 بر صفر رسید.شینکوف در دقیقه 13 و ژاردل (بازیکن حریف) در دقیقه 56 برای تیم روسی گلزنی کردند. زسکای 9 امتیازی در رده دوم امیدوار به صعود ماند و بنفیکا بدون امتیاز در رده چهارم باقی ماند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :