صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۴۴۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶
مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری شهریار از انفجار گاز شهری در این شهرستان خبر داد و افزود: به ۴ خودرو در این حادثه آسیب وارد شد.

به گزارش بولتن نیوز، احمد کریمی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: ساعت ۱۵:۱۸ عصرروز سه شنبه طی تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهریار انفجار منجر به حریق یک مجتمع تجاری واقع در شهریار، فاز یک اندیشه، ابتدای خیابان دوازدهم غربی گزارش شد.

وی افزود: ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شهرداری شهریار بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های ۳۰۱ اندیشه و ۱۰۱ مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه کرد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری شهریار با تشریح محل حادثه گفت: نشت گاز شهری در یک واحد اداری از قسمت اجاق گاز باعث انفجار، حریق و بروز خسارت به ۴ دستگاه خودرو متوقف در خیابان شده بود که ضمن نجات خانمی حدودا ۳۴ ساله و قطع جریان برق، گاز و اطفاء ایمن سازی کامل محل مذکور صورت پذیرفت.

وی افزود: خوشبختانه این انفجار مصدومی نداشت.

منبع: جام جم آنلاین
برچسب ها: انفجار ، گاز شهری ، شهریار

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :