صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۴۲۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷
پس از حذف از انتخابی جام جهانی
سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا گفت: متاسفانه شکست خوردیم و به دنبال بهانه جویی نیستم اما در هر دو بازی رفت و برگشت بدترین داورهای دنیا را مشاهده کردم.

به گزارش بولتن نیوز، ونتورا سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا در نشست خبری خود گفت: کاملا تیم برتر بودیم و حق ما این نبود که با جام جهانی خداحافظی کنیم. متاسفانه این اتفاق تلخ رخ داد و من مقابل مردم کشورم، شرمنده و ساکت هستم. نمی خواهم بیهوده از مشکلات حرف بزنم چرا که مردم ایتالیا همه چیز را به خوبی می دانند.

وی ادامه داد: متاسفانه شکست خوردیم و به دنبال بهانه جویی نیستم اما در هر دو بازی رفت و برگشت بدترین داورهای دنیا را مشاهده کردم. برای تیم حریف یک پنالتی واضح گرفته نشد و برای ما حداقل دو پنالتی واضح، داور افتضاح بود و این را با صدای بلند می گویم.

ونتورا درباره آینده خود نیز گفت: تابع دستور فدراسیون فوتبال هستم و به احتمال زیاد برکنار خواهم شد اما تا اخرین ثانیه به فعالیت خود ادامه خواهم داد.

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :