صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۴۲۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳
تیم ملی جودو مردان کشورمان با سرمربیگری محمد منصوری بامداد چهارشنبه با 7 بازیکن عازم هلند محل برگزاری آخرین مرحله گرند پری سال 2017 می شود.

به گزارش بولتن نیوز، تیم ملی جودو مردان کشورمان با سرمربیگری محمد منصوری بامداد چهارشنبه با 7 بازیکن عازم هلند محل برگزاری آخرین مرحله گرندپری سال 2017 می شود.

در وزن 60- کیلوگرم، محمد رشنونژاد، در وزن 66- کیلوگرم قاسم نوری زاده، در وزن 73- کیلوگرم محمد بریمانلو و مهدی فتحی پور، در وزن 81-کیلوگرم سعید مولایی، در وزن 100-کیلوگرم رامین صفویه و در وزن 100+ کیلوگرم جواد محجوب 7 بازیکن جودو کشورمان در این رقابت‌ها هستند.

محسن ذکریا به عنوان مربی و عابدی یکتا پزشک تیم ملی جودو را در آخرین مرحله رقابتهای گرند پری سال 2017 همراهی می‌کنند.

رقابت‌های گرند پری هلند طی روزهای 26 تا 28 آبان ماه برگزار خواهد شد و تاکنون 263 جودوکار از 46 کشور برای حضور در این رقابت‌ها ثبت نام کرده‌اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :