صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۴۲۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۹
دونده المپیکی کشورمان به مقام نخست دوی نیمه ماراتن در لبنان دست یافت.

به گزارش بولتن نیوز، مسابقه دوی نیمه ماراتن به مسافت 21 کیلومتر در شهر بیروت، پایتخت لبنان برگزار شد و محمدجعفر مرادی از کشورمان به حریفانش رقابت کرد.

این دونده المپیکی ایران در پایان این رقابت توانست با زمان 1:08:04 ساعت بر سکوی نخست قرار بگیرد و به مقام قهرمانی برسد.

پس از مرادی، دوندگان از لبنان و اوگاندا به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

مرادی هفته آینده راهی چین خواهد شد تا رقابت‌های قهرمانی ماراتن آسیا به میزبانی شهر دونگ‌گوان شرکت کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :