صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۴۲۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۵
سخنگوی سازمان غذا و دارو از توزیع داروی مورد نیاز بیماران ام.پی.اس در داروخانه 29 فروردین تهران خبر داد.

به گزارش بولتن نیوز، مهندس محمد هاشمی با اشاره به پیگیری‌های سازمان غذا و دارو در جهت رفع مشکل ایجاد شده در دسترسی جمعی از بیماران متابولیکی به داروهایشان، گفت: به دنبال اقدامات و هماهنگی‌های انجام شده از سوی سازمان، در حال حاضر داروی "ناگلازایم" در داروخانه ۲۹ فروردین توزیع می‌شود و در دسترس این بیماران قرار گرفته است.
وی گفت: طبق قولی که روز گذشته از سوی مسوولان سازمان به خانواده‌های بیماران متابولیکی داده شد، بیماران تهرانی امروز و بیماران شهرستانی فردا (دوشنبه) داروهای مورد نیاز خود را دریافت خواهند کرد.
گفتنی است؛ روز گذشته حدود ۴۰ نفر از بیماران متابولیکی به دلیل تاخیر ایجاد شده در دسترسی به داروهایشان، مقابل سازمان غذا و دارو تجمع کردند.

منبع: ایسنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :