صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۴۱۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴
فرمانده مرزبانی دهلران از مصدوم شدن ۲ مرزبان در دهلران بر اثر برخورد با مین خبر داد.

به گزارش بولتن نیوز، سرهنگ خیرالله فلاحی فرمانده مرزبانی دهلران بیان داشت: ساعت ۱۷.۳۰عصر روز گذشته دونفر از سربازان پاسگاه نهر عنبر در هفت کیلومتری شهر موسیان در حین ماموریت با مین برخورد کردند.

وی اظهار داشت: متاسفانه یکی از این سربازان به شدت از ناحیه پاه راست دچار جراحت شده و سرباز دیگر با برخورد ترکش به بدن دچار موج گرفتی می شود.

سرهنگ فلاحی افزود: بلافاصله بعد از این اتفاق مجروحان به بیمارستان شهدا انتقال داده می شوند، اقدامات اولیه درمانی در بیمارستان دهلران انجام و راس ساعت ۲۲.۳۰برای ادامه درمان به مرکز استان انتقال داده می شوند.

شهرستان دهلران با داشتن ۲۲۰کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق بیشترین مرز استان را داراست، در زمان جنگ بسیاری از زمین های این شهرستان به تله های انفجاری مین کار گذاشته شده است ودر سال های اخیر اقدامات در راستای پاک سازی انجام شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :