صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۴۱۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۶
۲ نفر که در جنگل‌های ولیک‌بن ساری گم شده بودند امروز پیدا شدند.

به گزارش بولتن نیوز، برجسته مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان ساری، گفت: با تماس مرکز کنترل عملیات امداد و نجات استان مبنی بر مفقود شدن ۲ مرد در جنگل ولیک‌بن این شهرستان، امدادگران پایگاه شهید داداشی جمعیت هلال احمر شهرستان با تجهیزات کامل به محل اعزام شدند.

برجسته افزود: گروه‌های امدادی پس از سه ساعت جستجو افراد گمشده را که ۲ مرد بودند در منطقه پیداکردند و به منطقه امن انتقال دادند.

وی گفت: حال عمومی این ۲ نفر مساعد است.

منبع: خبرگزاری میزان
برچسب ها: جستجو ، جنگل ، هلال احمر

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :