صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۴۱۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵
۲ نفر که در جنگل‌های ولیک‌بن ساری گم شده بودند امروز پیدا شدند.

به گزارش بولتن نیوز، مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان ساری، گفت: پیرو تماس مرکز کنترل عملیات امداد و نجات استان مبنی بر مفقود شدن ۲ مرد درجنگل ولیک‌بن این شهرستان، امدادگران پایگاه شهید داداشی جمعیت هلال احمرشهرستان با تجهیزات کامل به محل اعزام شدند.
امید برجسته افزود: گروه‌های امدادی پس از ۳ ساعت جستجوافراد گمشده را که دو مرد بودند درمنطقه پیداکردند و به منطقه امن انتقال دادند.
وی گفت: حال عمومی این دو نفر مساعد است.

منبع: واحدمركزي خبر

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :