صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۴۱۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
در ترکیه خودم را برای حضور در تیم ملی آماده می‌کنم
بازیکن تیم تنیس کشورمان درباره برگزاری مسابقات لیگ گفت: این که مسابقات پس از دوسال برگزار شد خیلی خوب اما تعداد بازیکنان خارجی حاضر در آن کم‌رنگ بود.

به گزارش بولتن نیوز، انوشا شاهقلی اظهار داشت: دو سال مسابقات لیگ برگزار نشد که این اتفاق خوبی برای تنیس نیست. پس از دو سال وقفه این رقابت‌ها به میزبانی تهران و مشهد برگزار شد و مسابقات خوبی را نیز شاهد بودیم.

وی افزود: این که مسابقات بعد از این وقفه زمانی برگزار شد را باید قدر دانست اما حضور بازیکنان خارجی در لیگ کمرنگ بود. با همه این شرایط به نظرم مسابقات خوبی را شاهد بودیم و میزبان‌های این مسابقات به خوبی این رقابت‌ها  را برگزار کردند. در این رقابت‌ها به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شدم که در کنار قهرمانی تیمم دلچسب بود.

ملی‌پوش تیم تنیس ادامه داد: هفته آینده به ترکیه می‌روم. به همراه دو ملی پوش دیگر حدود سه هفته در ترکیه خواهیم بود و در مسابقات فیوچرز شرکت می‌کنیم. این رقابت‌ها فرصتی است تا خود را برای ورود به تیم ملی آماده کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :