صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۳۹۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰
شجاعیان من را هل داد اما رایی برای او ندادند
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به محرومیتش به خاطر اتفاقات دربی 85 واکنش نشان داد.

به گزارش بولتن نیوز، شجاع خلیل‌زاده در خصوص محرومیت یک جلسه‌ای‌اش توسط کمیته انضباطی به دلیل اتفاقات دربی 85 گفت: واقعا از شنیدن خبر محرومیتم خنده‌ام گرفت. داریوش شجاعیان در آن صحنه من را هل داد و من هم مثل خود او این بازیکن را هل دادم اما او که من را هل داد محروم نشد و من که پاسخ حرکت او را دادم، محروم شدم! من نمی‌دانم که مسئولان کمیته انضباطی چطور و با چه استدلالی اینطور رای می‌دهند.

وی ادامه داد: واقعا دلیل محرومیتم را نمی‌دانم و از زمانی که این خبر را شنیدم، فقط می‌خندم. آنها می‌خواستند یک بازیکن استقلال را محروم کنند و برای اینکه کسی را ناراحت نکنند، من را هم محروم کردند. جالب است بدون اینکه من را به کمیته انضباطی بخواهند و حرف‌هایم را بشنوند‌ اینطور رای دادند.

مدافع تیم پرسپولیس در خصوص اینکه آیا احتمال محروم شدنش را می‌داد یا نه، افزود: باور کنید حتی یک درصد هم فکر نمی‌کردم محروم شوم چون کاری نکرده بودم که محرومم کنند. یکی به من بگوید که من چه کاری انجام دادم که محرومم کردند؟ به هر حال فوتبال است و از این اتفاقات در آن رخ می‌دهد. بدون اینکه من را بخواهند حکم علیه من صادر کردند و واقعا نمی‌دانم چه بگویم اما فقط می‌گویم این رای عادلانه نیست.

خلیل‌زاده در پایان تصریح کرد: جالب است یک بازیکن می‌خواهد داور را کتک بزند اما او را توبیخ می‌کنند و من که فقط از خودم دفاع کردم را محروم می‌کنند. آقایان در کمیته انضباطی دربی را چطور دیدند. بیایند با من بازی را ببینند!

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :