صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۳۸۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۵
چذابه ـ فرمانده انتظامی دشت آزادگان از تردد بیش از ۱۱۱ هزار زائر ازبعین حسینی از مرز چذابه خبر داد.

به گزارش بولتن نیوز، سرهنگ حامد غریبی مستقر در مرز چذابه اظهار کرد: تاکنون بیش از ۱۱۱ هزار زائر از مرز چذابه عبور کرده اند و هیچ مشکلی در تردد زائران نداریم.

وی افزود: تمام تلاش نیروها به کار گرفته شده تا زائران حسینی سفری با آرامش را تجربه کنند.

فرمانده انتظامی دشت آزادگان در پایان تصریح کرد: به تمامی زائران حسینی توصیه می شود که تحت هیچ شرایطی بدون ویزا به مرز مراجعه نکنند و حتما قبل از عزیمت به سمت پایانه مرزی نسبت به اخذ ویزا اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری مهر
برچسب ها: چذابه ، حسینی ، انتظامی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :