صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۳۵۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶
بازیکن تنیس نیستم و وابسته به تیمم هستم
ملی‌پوش ایرانی تیم هیرنوین پدر واکنش به شکست تحقیرآمیز خانگی تیمش برابر ویتسه گفت: شکست هرگز سرگرمی نیست.

به گزارش بولتن نیوز، تیم هیرنوین شب گذشته (یکشنبه) در آخرین بازی هفته نهم اردویژه هلند شکست تلخ و خانگی 4 بر صفر را برابر ویتسه پذیرا شد.

رضا قوچان‌نژاد که 90 دقیقه در خط حمله تیم هیرنوین حضور داشت در این رابطه به شبکه فاکس‌ اسپورت هلند گفت: این شکست بسیار سنگین بود و هرگز سرگرمی نیست. روز بد ما بود و احساس بسیار تلخی دارم، البته در نیمه‌اول خیلی خوب بودیم اما در نیمه‌دوم پایین‌تر از سطح خودمان بازی کردیم.

مهاجم ایرانی تیم هیرنوین ادامه داد: در نیمه‌ دوم با امید وارد شدیم اما اتفاق دیگری رخ داد. همواره سعی در تسلط بر بازی داریم و می‌دانستیم تیم ویتسه 2 شکست سنگین داشته است. می‌خواستیم آنها را تحت فشار قرار دهیم اما این برنامه به هم ریخت و پیش نرفت.

گوچی درباره اختلاف تعداد گل‌هایش در فصل جاری با فصل گذشته اردویژه هلند هم اظهار داشت: در حال حاضر بیشتر نگران بازی هستم و اگر سطح موردنظرمان را نشان دهیم سپس شانس‌های گلزنی هم ایجاد خواهند شد. ما باید به آغاز کار برگردیم و نباید هم برای خودمان فشاری ایجاد کنیم. من بازیکن تنیس نیستم و وابسته به تیم هستم. اگر تیم خوب کار کند من هم می‌توانم از طرف خودم به خوبی کمک کنم.

وی در خاتمه با اعتماد به نفس گفت: ما به خوبی می‌توانیم خودمان را بالا بکشیم و خوشبختانه چهارشنبه دوباره بازی داریم. اطمینان دارم همه چیر خوب خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :