گروه سیاسی: روزگاری در شبکه تهران یک مجری طناز اما نه چندان جذاب با اجرای خود موجب شادی مردم می شد. همین یک نکته کافی بود تا سید محمد حسینی تبدیل شود به یکی از محبوب ترین مجریان صدا و سیما.
به گزارش بولتن نیوز، روزگار گذشت و ناگهان خبری آمد که بسیار عجیب و غیرقابل باور بود. حسینی به خارج از ایران مهاجرت کرده بود و کسی نمی دانست چرا فردی که در ایران هم محبوبیت کافی را داشت و هم شهرت خوبی کسب کرده بود، می بایست به ناگهان چنین تصمیمی بگیرد.
هر چه که بود، او رفته بود و دیگر بازگشتی هم در کار نبود. این مهاجرت و پناهندگی آغاز یک چاه ویل بود که حسینی آن قدر درونش سقوط کرد تا دیگر نتوان برای نجاتش کاری کرد.
حسینی با نمک گذشته تبدیل شد به یک فرد بی مایه که برای جذب مخاطب و کمک مالی مجبور بود در کنار رقاصه ها قرار بگیرد و لودگی انجام دهد. این قضیه تا جایی ادامه پیدا کرد که حسینی برای خاطر دریوزگی و گدایی پول که بتواند با آن گذران زندگی داشته باشد، تبدیل شد به یک ضد انقلاب که برنامه ای سیاسی را بر ضد جمهوری اسلامی ایران اجرا کرد و می کند.
یک نفر نیست بگوید یک جو عقل هم چیز خوبی است. آخر کودکان مردم گناهشان چیست که باید صدمه ببینند. به عقل این فرد آیا خطور نکرده است که همه این ها از جیب خود مردم است و قطعا راضی نخواهند شد که به خودشان لطمه بزنند جز عده ای نادان که تکلیفشان روشن است.
هر چند یا به حسینی گفته اند که چنین کارهایی را به مردم توصیه کند و یا خودش از ضد انقلاب با سابقه خارج نشین که نماد بلاهت هستند، چیزهایی یاد گرفته است. هر کدام این دو باشد، تشویق به کارهای بی فایده اینچنینی از طرف ضد انقلاب خارج نشین اصلا عجیب نیست و این ها بارها حماقت خود را ثابت کرده اند در نشناختن مردم ایران. هر بار هم عده ای که به تاسی از مرخرفات حضرات کاری انجام می دهند، از دفعه قبلی کمتر است. چرایی این حجم از واکنش منفی نیز مشخص است.
ابراهیم یزدی که سال های فراوانی عقاید خود ضد انقلاب را نشر داده بود و فعالیت کرده بود، در یکی از آخرین مصاحبه های خود علت خارج نرفتنش را چنین بیان کرد که اولا اگر خارج از کشور می رفتم فعالیتی که مثمر ثمر باشد، نداشتم و ثانیا یزدی و دیگران مخالف نظام و طرفدار براندازی نبودند، بلکه اصلاحاتی را خواستار بودند در جهت بهبود.
البته که همه اصلاحات مدنظرشان درست نبود و اکثرا بینش سیاسی غلط، باعث توقعات زیاد از حد و نادرست در برخی همچون یزدی بوده و هست. اما حداقل این را فهمیده اند که براندازی نظام اسلامی اشتباهی است که قابل جبران نیست و می بایست تلاش کنند تا در ساختار اصلاحاتی به وجود بیاورند، زیرا به خوبی می دانند که هرگونه تلاشی برای براندازی، با واکنشی همانند نه دی از سوی مردم مواجه خواهد شد بنابراین اصل را بر تغییرات چراغ خاموش و آهسته گذاشته اند که البته چون مبانی عقیدتی شان غلط است، به جایی نمی رسند.
حال یکی این را باید به حسینی و ضد انقلاب خارح نشین حالی کند که بی عقلان، اگر قصد براندازی نظام آن هم با این شیوه های مبتذل را دارید، هر چقدر می توانید با همین فرمان جلو بروید که هم مایه شادی مردم می شوید و هم بیش از این بر ناتوانی خود در مقابل جمهوری اسلامی ایران تأکید می کنید.
امثال حسینی را کم ندیده ایم. افرادی که به دنبال یک وهم مسیری را می روند که پایانش نابودی است و آن قدر به این اشتباهشان اصرار دارند که در نهایت نه تنها خودشان بلکه اطرافیانشان را با خود به قهقرا می برند. حسینی اگر اعتباری داشت بابت اجرا در چهارچوب های صدا و سیمای ایران بود. در قاب حرمت شکن غربی حسینی اگر می خواست برای خودش کسی شود می بایست مسیر دیگری در پیش می گرفت که البته به آن مسیر دیگر هم رفته است اما با اوج ذلالت و بدبختی و در نهایت لودگی که نتیجه ای جز شکستی مجدد در مسیر رو به سقوطش نخواهد داشت.
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com