صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۳۲۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۰
‌فرمانده انتظامی بندرعباس از درگیری مسلحانه در یکی از جایگاه‌های سوخت بندرعباس خبر داد.

به گزارش بولتن نیوز، سرهنگ مشایخ اظهار کرد: ساعت ۵:۵۳ صبح امروز در پی اطلاع از وقوع یک فقره تیراندازی در یکی جایگاه‌های سوخت سطح شهرستان، مأموران بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: بنا بر اظهارات یکی از کارگران پمپ‌بنزین در ساعت فوق فردی ناشناس که کلاه ایمنی بر سر داشته و چهره او قابل شناسایی نبوده وارد جایگاه شده و با کارگر پمپ‌ بنزین درگیر می‌شود.

این مقام انتظامی ادامه داد: بر اثر سروصدا‌ بقیه کارگران نیز که در اتاق در حال استراحت بودند، متوجه درگیری شده و به طرف فرد ناشناس رفته ‌و با وی درگیر می‌شوند ‌که در این حین متوجه اسلحه کمری که در دست فرد ناشناس می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس تصریح کرد: کارگران درصدد گرفتن اسلحه از ضارب می‌شوند ‌که در همین حین یکی از کارگران جایگاه از ناحیه پای راست مورد اصابت تیر واقع شد و فرد ضارب نیز از محل متواری می‌شود.

سرهنگ مشایخ در پایان خاطرنشان کرد: تلاش ‌همه‌جانبه مأموران برای شناسایی و دستگیری فرد ضارب و بررسی علل و انگیزه این اقدام توسط فرد ضارب ادامه دارد.

 

منبع: رکنا نیوز

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :