صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۳۱۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر ووشوی باشگاه‌های ایران در بخش بانوان (ستارگان برتر) از فردا پنجشنبه آغاز به کار می‌کند.

به گزارش بولتن نیوز، در فصل جاری این مسابقات، هفت تیم (دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور ایذه، فولاد مبارکه اصفهان، هیات ووشوی شبستر، هیات البرز، هیات کردستان و کمیته شینگ یی چوان) حضور دارند و در یک گروه به صورت رفت و برگشت به مصاف هم می روند.

این مسابقات در دو بخش ساندا و تالو در آکادمی ووشو برگزار خواهد شد.

برنامه مسابقات روز پنجشنبه بدین شرح است:

هفته اول/
هیات شبستر - هیات البرز
کمیته شینگ یی چوان - هیات کردستان
دانشگاه آزاد اسلامی - دانشگاه پیام نور ایذه

هفته دوم/
کمیته شینگ یی چوان - فولاد مبارکه
دانشگاه آزاد اسلامی - هیات البرز
دانشگاه پیام نور ایذه - هیات کردستان

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :